
Lees verder
B. Joseph Pine II en James H. Gilmore zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een ideeënstudio die bedrijven helpt nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Zij hebben niet alleen de baanbrekende bestseller 'De Beleveniseconomie' geschreven, maar ook bijdragen geleverd aan Harvard Business Review en als redacteuren meegewerkt aan Markets of One.
Meer over de auteursIn 'Infinite Possibility' presenteren Pine en co-auteur Kim Korn een nieuw instrument gericht op het verkennen van wat zij noemen de 'cosmos incogniti' van de digitale grens, onbekende werelden ontdekken, onderzoeken en benutten.
Ze omlijnen acht verschillende ervaringen die verschillende aspecten van realiteit en virtualiteit omvatten en - met behulp van tal van voorbeelden - tonen aan hoe innovatieve bedrijven hiermee opereren en daardoor een buitengewone klantwaarde creëren.
digitale revolutie multiverse beleveniseconomie klantwaarde augmented reality virtual reality marketing internetmarketing innovatie physical virtuality digitale media driedimensionaal model strategie toekomst warped reality alternate reality digitale transformatie consumentengedrag augmented virtuality mirrored virtuality theoretisch model 3d-printen wii second life digitale grens joe pine praktische toepasbaarheid tweedelingen overstijgen time-space-matter kim korn lego-benadering gebruikerservaring adaptieve strategieën sportmarketing negatie assenstelsel jim gilmore authenticity wetenschappelijke onderbouwing