Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Crossing the Chasm

Marketing and selling technology products to mainstream customers. Second edition.

Ingenaaid Engels 2008 9781841120638
In herdruk, verschijningsdatum onbekend

Samenvatting

Voortdurend vergokken ondernemingen miljarden, almede talloze uren in pogingen om technologische producten te marketen. Meestal zijn deze pogingen gedoemd te mislukken. Vaak wil het nog wel lukken de technologische hoogstandjes te slijten aan een handjevol innovatieve avonturiers, maar zodra de grote markt moet worden voorzien van het product begint de interesse doorgaans te verdwijnen en flopt het product alsnog. Slechts zeer weinig producten slagen er uiteindelijk in de gunst van de consument te winnen en worden een succes.

Nu steeds meer nieuwe producten gebruik maken van high tech, wordt het steeds belangrijker te leren van de mislukkingen van andere technologische producten. Geoffrey Moore, expert op het gebied van hightech en communicatie, beschrijft op welke wijze nieuwe producten succesvol kunnen worden geïntroduceerd in steeds kritischer wordende markten. Hij laat zien hoe de marketing- en communicatiestrategie voortdurend moeten worden bijgesteld, naarmate de ontwikkeling van het product voortschrijdt en nieuwe, grotere marktsegmenten worden aangeboord.

Specificaties

ISBN13:9781841120638
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:211
Uitgever:Capstone
Druk:2
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.8 van de 5
4 stemmen
2
1
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Crossing the Chasm