Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Doorbreek innovatiebarrières

Vijftien strategieen om management buy-in voor innovatie te vergroten

Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789089657817
Nog niet verschenen, verwacht op 25‑03‑2025
26,99

Samenvatting

Innovators zoals jij en ik, worden geconfronteerd met talloze barrières. De klinkende antwoorden die je keer op keer krijgt van jouw superieuren, collega’s en partners op je innovatievoorstellen zijn een ontmoedigend ‘NEE!’ en duizenden waaroms. Onze grootste uitdaging is om managementsteun te krijgen voor innovatie en, als we eenmaal op weg zijn, hun commitment te behouden tijdens de ontwikkeling van onze nieuwe initiatieven.

Of je nu een visionair, pionier, consultant, corporate innovator of startende ondernemer bent, dit boek geeft je de tools om de belangrijkste barrières voor innovatie te overwinnen. Je leert hoe je de buy-in van managers en investeerders kunt winnen, en jouw visie en dromen kunt omzetten in tastbare realiteit.

In dit baanbrekende boek vind je vijftien bewezen strategieën waarmee je die klinkende nee’s kunt omzetten in hartgrondige ja’s. Elke strategie wordt nauwkeurig uitgelegd en vergezeld door een verzameling inspirerende citaten, die je op precies het juiste moment kunt gebruiken in jouw innovatie pitches. Je duikt in de innovatieverhalen van zes innovators van over de hele wereld die voor dezelfde uitdagingen stonden als jij, en ontdekt de inspiratie die hen hielp om hun management te overtuigen.

Het is tijd om de barrières die je in de weg staan te doorbreken. Laat dit boek jouw gids zijn op jouw innovatiereis.

Specificaties

ISBN13:9789089657817
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:208
Druk:1
Verschijningsdatum:25-3-2025
ISSN:

Over Gijs van Wulfen

Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom, marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde bij achtereenvolgens Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatie strategieën. In 2002 startte hij zijn eigen bedrijf Big Tree Marketing Innovators, dat zeer uiteenlopende klanten helpt bij het bedenken van nieuwe productideeën, het organiseren van innovatie en het introduceren van nieuwe producten in de markt.

Andere boeken door Gijs van Wulfen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Doorbreek innovatiebarrières