Lees verder
Dave Kerpen is medeoprichter en ceo van Likeable Media, dat kantoren heeft in Boston, New York en Chicago en zich specialiseert in socialemedia- en word-of-mouthmarketing.
Meer over Dave KerpenThe Art of People
11 eenvoudige vaardigheden waarmee je alles bereikt wat je wilt
Paperback Nederlands 2018 1e druk 9789021569727Samenvatting
Wat is er echt nodig voor invloed en succes?
In onze hyper-competitieve samenleving lijken harde meedogenloze types het voor het zeggen te hebben. Niets is minder waar! Mensen die sympathiek worden gevonden en respect en vertrouwen genieten, bereiken meer.
Ze bouwen hechte relaties op en hebben oprecht interesse in hun collega’s, cliënten en partners. Wie of wat we ook zijn: succes hangt vooral af van wat anderen bereid zijn voor ons te doen. In dit boek onthult Dave Kerpen 11 eenvoudige vaardigheden waarmee je alles bereikt wat je wilt.
Je leert onder andere:
- Hoe je met één woord iedereen aan je zije krijgt
- Hoe je de beste mensen selecteert en aan je bindt
- Waaom ht meestal loont ok de brenger van slecht nieuws te zijn
- Hoe je een verhaal vertlet in plaats van iets te verkopen
Het maakt niet uit wie je bent of in welk beroep je zit, 'The Art of People' laat je zien hoe je iedereen voor je kunt winnen.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Over Dave Kerpen
Inhoudsopgave
1. Begrijp jezelf en anderen
2. De juiste mensen ontmoeten
3. Mensen lezen
4. Contact maken met mensen
5. Mensen beïnvloeden
6. Veranderen hoe mensen denken
7. Onderwijs mensen
8. Mensen leiding geven
9. Conflicten met mensen oplossen
10. Mensen inspireren
11. Houd mensen blij
Conclusie: Alles uit het leven halen wat je wilt, draait om mensen en de ultieme paradox
Dankwoord
Bijlage A: Enneagram Assessment
-Beschrijving van de types
Bijlage B: Inspirerende citaten
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan