Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Onderzoeken en veranderen van organisatiecultuur

Derde herziene editie - Gebaseerd op het model van de concurrerende waarden

Paperback Nederlands 2022 9789024450374
10
Voormalig top 10Totaal 67 dagen
EvergreenTotaal 2318 dagen
Verkooppositie 2175Hoogste positie: 5
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

hikbaar.

Specificaties

ISBN13:9789024450374
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:264
Uitgever:Boom
Druk:3
Verschijningsdatum:15-7-2022
Hoofdrubriek:Verandermanagement
ISSN:

Expertrecensies (2)

Onderzoeken en veranderen van organisatiecultuur
José Otte | 25 juni 2010
Met dit boek van twee zwaargewichten in de wereld van organisatieculturen heeft u zowel een theoretisch kader als een praktische handleiding als u aan de slag gaat met een verandering in de cultuur van uw organisatie. 'Onderzoeken en veranderen van organisatiecultuur' van Kim Cameron en Robert Quinn is niet voor niets een evergreen.
Lees verder
Onderzoeken en veranderen van organisatiecultuur
Louis Thorig | 29 december 2009
Voor het succes van een onderneming is de organisatiecultuur een niet te onderschatten factor. Organisatiecultuur is iets waarop je moeilijk grip krijgt en dat niet zo gemakkelijk is te veranderen. Beoordeling van een organisatiecultuur kan nuttig zijn als bijvoorbeeld de interne communicatie van een organisatie te wensen overlaat en voor verbetering vatbaar is.
Lees verder

Lezersrecensies

4.1 van de 5
48 stemmen
16
22
9
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Kim Cameron

Kim S. Cameron is verbonden aan de Marriott School of Management van Brigham Young University. Hij adviseert multinationale ondernemingen, overheids- en onderwijsinstellingen op het gebied van veranderingsmanagement en organisatieculturen.

Andere boeken door Kim Cameron

Over Robert Quinn

Robert E. Quinn is verbonden aan de Graduate School of Business van de University of Michigan. Zijn model van concurrenede waarden heeft zijn nut bewezen in een verscheidenheid van ondernemingen overal ter wereld, waaronder enkele Nederlandse multinationals.

Andere boeken door Robert Quinn

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Onderzoeken en veranderen van organisatiecultuur