Het (nieuwe) media handboek

Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789035137325
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Nieuws was het product, het exclusieve domein van de nieuwsfabriek. De krant en de tv vertelden lezer en kijker wat 'het nieuws van vandaag' was. Nieuws was een product, de nieuwsconsument was klant. Het grootste compliment dat je een journalist kon geven, was het etiket 'nieuwsmaker'. Die tijd is voorbij. Nieuws is niet langer een product, maar een proces. Dat proces vindt steeds vaker plaats zonder tussenkomst van journalisten.

'Het (Nieuwe) Media Handboek' is een volledig herziene en op de maat van de moderne kennismaatschappij toegesneden editie van het befaamde 'Media Handboek'. Adviezen voor de perfecte persconferentie en tien verzekeringen voor het overleven van een interview worden afgewisseld door hoofdstukken over de impact van sociale media, do's en don'ts online, en de relatie tussen oude en nieuwe media en hoe die te gebruiken voor uw eigen communicatie.

Het is een onmisbaar boek voor iedereen die zich vandaag de dag staande wil houden voor een microfoon of webcam.

Specificaties

ISBN13:9789035137325
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:264
Uitgever:Bert Bakker
Druk:1
Verschijningsdatum:30-9-2011

Expertrecensies (1)

recensie
Het Media Handboek
Louis Thorig | 30 juni 2009
'Het Media Handboek', geschreven door twee van de meer bekende en ervaren communicatieadviseurs van ons land, is geen academisch studieboek. Dit boek van Charles Huijskens en Dig Istha is een exercitie in het trekken van lessen uit de dagelijkse communicatiepraktijk.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Over Charles Huijskens

Charles Huijskens (1953) begon zijn journalistieke carrière als politiek verslaggever bij De Telegraaf en het NOS Journaal. Sinds 1992 heeft hij een gerenommeerd adviesbureau, gespecialiseerd in de communicatie rondom zeer lastige situaties. Hij ontwikkelde zich tot een van de bekendste crisismanagers van ons land en publiceerde diverse artikelen en communicatiehandboeken.

Andere boeken door Charles Huijskens

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het (nieuwe) media handboek