Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Verbeter je sales

In vier stappen naar effectiever salesmanagement

Paperback Nederlands 2015 1e druk 9789051798661
Voormalig top 100Totaal 50 dagen
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Sales is een kernactiviteit van elk bedrijf. Maar, in veel gevallen kunnen de resultaten van een salesafdeling nog met tientallen procenten worden verbeterd. Niet, zoals zo vaak wordt gedacht, door vaardigheidstrainingen van de individuele salesprofessionals, maar door het salesproces efficiënter in te richten. Dat betekent: meer sales, met dezelfde mensen!

Lees in dit boek hoe je in vier overzichtelijke stappen de effectiviteit van het salesproces vergroot. De tools in dit resultaatgerichte boek zijn direct in praktijk te brengen. De handige checklists, inzichtelijke cases en heldere stijl maken Verbeter je sales voor iedereen toegankelijk. Grote multinationals, zoals General Electrics, maar ook kleinere bedrijven hebben al baat gehad bij de succesvolle methode uit dit boek.

'Wil jij een best in class sales manager zijn? Zo ja, lees dit boek en leid je bedrijf naar het ultieme succes door meer te verkopen met dezelfde mensen.' - Gerard Pruijn, Sales Director Toshiba TEC Retail Information Systems

'Sales is een proces dat vaak over het hoofd wordt gezien. Loudon introduceert echter een analytische aanpak en procesdiscipline voor het salesproces die alle bedrijven zouden moeten gebruiken omdat sales het meest belangrijke proces in ieder bedrijf is. Verplichte kost voor iedere CEO of salesleider.' - Dr. Steve Garnett, Chairman EMEA Salesforce.com

'Eindelijk een no-nonsense, praktische gids om de effectiviteit van je salesproces te verhogen. Gebaseerd op robuuste data biedt Loudon tools die de implementatie eenvoudiger maken. Iedereen die carrière wil maken in salesmanagement zou dit boek moeten lezen.' - Dr. Kaj Storbacka, Professor, Sales en Account Management, Nyenrode Business Universiteit

'Verbeter je sales biedt een geavanceerde, systematische en leesbare gids voor het salesproces die bruikbaar is voor alle salesprofessionals.' - Professor George Yip, Dean, Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit, en auteur van ‘Managing Global Customers’

'Hoe haal je het beste uit je salesorganisatie? Verbeter je sales voorziet je van vele inzichten en handige tools om dit te bereiken. Lees dit boek!' - Professor Mario van Vliet, General Manager Capgemini Consulting

'Eindelijk aandacht voor deze onderbelichte kant van sales. Alle structuur en informatie die je nodig hebt om je salesproces te verbeteren.' - Roy Lamain, Sales Manager bij Dell

Specificaties

ISBN13:9789051798661
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:140
Druk:1
Verschijningsdatum:20-5-2014
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Lezersrecensies

4.1 van de 5
9 stemmen
5
2
1
0
1

Over Alexander Loudon

Alexander Loudon is een internationale strategieconsultant die met leiders en hun teams werkt om hun strategieën om te zetten in resultaten. In de afgelopen 15+ jaar heeft Alexander gewerkt voor bekende organisaties zoals Arla Foods, Korn Ferry, TotalEnergies en Vodafone, en in een breed scala aan sectoren. Voordat hij zelfstandig consultant werd, werkte hij bij Capgemini Consulting en het boutique strategie-implementatieadviesbureau Turner, beide bekend om hun strategie executie expertise. Voordat hij als consultant werkte, begon hij zijn carrière in marketing en verkoop, waaronder functies bij Dell en andere bedrijven. Hij is de auteur van twee managementboeken die in meerdere talen zijn uitgegeven. Zijn boek "Webs of Innovation" werd uitgegeven door Pearson in het Chinees, Engels en Spaans en werd geselecteerd als “book of the week” door The Sunday Times. "More Sales, Same People" werd uitgegeven door Academic Service in het Nederlands en Engels. Beide boeken kregen aandacht in verschillende media over de hele wereld. Alexander woont in Amsterdam, samen met zijn vrouw en drie kinderen in een huis dat ze zelf hebben gebouwd.

Andere boeken door Alexander Loudon

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Introductie
2. Breng het salesproces in kaart
3. Analyseer het salesproces
4. Herontwerp het salesproces
5. Implementeer salesprocesverbeteringen
6. De heilige graal van operational excellence

Bronnen
Dankwoord
Toolsoverzicht
Register

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verbeter je sales