

Toen Elwin van Rijen in 1994 na 7 jaar Havo dacht dat het tijd werd voor een opleiding die hij wel leuk vond, was de keuze snel gemaakt.
Meer over Elwin van RijenWelkom, het nieuwe klantvriendelijk
Paperback Nederlands 2016 1e druk 9789066630741Samenvatting
Bij de klantenservice: "Nee sorry, ik kan u mijn naam niet geven, zometeen gaat u mij nog terugbellen!"
Een lege balie bij de klantenservice, omdat deze alleen voor retouren en klachten is, terwijl er een lange rij bij de kassa staat.
Zeg eens "met plezier" in plaats van "graag gedaan". Zo laat je zien dat je er echt plezier in hebt.
Een telefoniste die zegt: "Dat kan ik vanaf hier toch ook niet zien", wanneer je vraagt of er iemand van de afdeling verkoop aanwezig is.
Let eens op de kleur van iemands ogen wanneer je deze helpt, zo moet je de ander wel aankijken.
'Welkom, het nieuwe klantvriendelijk' is een verzameling van korte verhalen waarin klantvriendelijkheid centraal staat. Ria, een medewerkster van de klantenservice van een lokaal warenhuis, is de rode draad in deze verhalen. Ria is iemand van wie je denkt dat ze het goede voorbeeld geeft en met wie ik als jongetje van twaalf mijn allereerste echte klantbeleving heb gehad.
Mijn doel is jou te laten nadenken over jouw eigen handelen. Want zijn we wel zo klantvriendelijk als we zeggen en denken dat we zijn? Welkom, het nieuwe klantvriendelijk.
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Elwin van Rijen
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Dit boek staat op 1 boekenlijst...
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan