Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Haal je kop uit het zand!

Leren met zichtbaar resultaat

Paperback Nederlands 2014
Verkooppositie 1877
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Organisaties in de VS stellen voor ongeveer 4% van de leerinterventies vast of deze bijdragen aan de organisatiedoelstellingen. In Nederland is dat waarschijnlijk niet meer dan 1%. Als we weten dat:
- organisaties die structureel hun prestaties en processen evalueren beter presteren dan bedrijven en organisaties die dat niet doen; en
- we in Nederland meer dan 1,5 miljard euro hebben besteed aan bedrijfsopleidingen,

Hoe kan het dan dat organisatie en hun managers vaak veel tijd én geld investeren in het leren en ontwikkelen van hun medewerkers zonder dat ze weten wat dit eigenlijk oplevert?

Wij hebben de afgelopen jaren veel collega's gesproken die het lastig vinden een goede evaluatie voor hun leerinterventies op te zetten en uit te voeren. ook zien we dat zowel HRD-ers als (lijn)managers het niet altijd 'handig' vinden om het resultaat van leerinterventies zichtbaar te maken. Steken we onze kop liever in het zand?

Met dit boek krijgt u concrete handvatten en voorbeelden waarmee u als HRD-professional het rendement van uw inspanningen zichtbaar kunt maken. Centraal staat hierbij de methode van het Effectmetingsplan. Deze methode is de afgelopen jaren in verschillende bedrijven en projecten toegepast en doorontwikkeld.

Kortom: met dit boek wordt u uitgedaagd een eerste stap te zetten! Haal je kop uit het zand!

Specificaties

ISBN13:9789076834764
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:144
Uitgever:Performa
Druk:21
Verschijningsdatum:13-2-2014

Expertrecensies (1)

Enrico Sterken | 17 september 2014
In deze tijden van crisis, is het natuurlijk zaak dat elke euro goed wordt besteed. Veel bedrijven hebben hun investeringen teruggeschroefd. Bedrijven willen hun klanten in deze tijd koesteren en zeker niet verliezen. Dit betekent dus dat je medewerkers adequaat horen te reageren op klantvragen en de juiste kennis en kunde moeten inbrengen om deze klanten optimaal te bedienen.Lees verder

Lezersrecensies

3.5 van de 5
4 stemmen
0
3
0
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Introductie
WebApp

1. Inleiding
2. Gericht evalueren
3. Het Effectmetingsplan
4. Ondersteunende tools
5. Evalueren bevorderen
6. Referenties

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Haal je kop uit het zand!