
Het Netwerk Boek
Succesvol Zakelijk Netwerken
Paperback Nederlands 2016 9789081223355Samenvatting
'Het Netwerk Boek' is geschreven voor professionals, ondernemers, verkopers, accountmanagers en overheidsmanagers die:
- moeite hebben om organisaties te benaderen voor opdrachten of info
- momenteel teveel tijd verliezen door ondoelmatig netwerken
- nieuwe relaties willen aanboren
- aanbevolen willen worden
Met zijn communicatie adviesbureau houdt Rob B. Tol zich meer dan vijftien jaar bezig met strategie, positionering en profilering in zakelijke markten. Ruim tien jaar werkte Rob bij ABB en zo’n twintig jaar binnen de Siemens Groep.
Rob is netwerker van het jaar 2007 en heeft de NetwerkAcademie opgericht. Hij geeft presentaties, colleges, workshops, masterclasses en trainingen. Hij vervult functies binnen diverse vak-, branche-, culturele- en ICT-initiatieven. Zijn kennis en evaring over netwerken heeft hij gebundeld in boeken.
Rob hoopt dat hij je aan het denken zet en dat je ermee aan de slag gaat. Ook laat hij vijfentwintig netwerkers aan het woord, waaronder Aad Ouborg, Annemarie van Gaal en Ron de Mos. Jeanet Bathoorn geeft nuttige tips over social media.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Interviews en artikelen (1)
Over Rob B. Tol
Inhoudsopgave
2. Inleiding
3. Wat is netwerken?
4. Interview met rasnetwerker
5. Welke netwerktypes zijn er?
6. Tips van netwerkers
7. Wat te bereiken met netwerken?
8. Bij wie, waar en hoe netwerken?
9. Netwerk in kaart brengen
10. Opbouwen, uitbreiden en onderhouden
11. Tips van netwerkers
12. Social media
13. Do’s & Don’ts
14. Netwerkcases
15. Netwerktests
16. Netwerkplan
17. Onderzoek
18. Samenvatting
19. Colofon
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Alle 100 bestsellers
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan