Lees verder
Nadat Johan Lammers in 2013 zijn inspirerende boek Wauw- gastheerschap en sales in optima forma uitbracht, bleef hij niet stil staan. Hongerig en extraam nieuwsgierig volgde hij de ontwikkelingen en veranderingen binnen zijn geliefde thema op de voet om er zelf van te leren, maar vooral anderen mee te blijven voeden.
Meer over Johan LammersWAUW - Gastheerschap en sales in Optima forma!!!
Gebonden Nederlands 2013 3e druk 9789082059601Samenvatting
Optimaal gastheerschap, het lijkt zo logisch en eenvoudig in de wereld van de verkoop. Maar topverkopers die niet alleen de goede en de talrijke deals sluiten, maar bovenal hun vak met passie uitvoeren, zijn schaars. Het moet beter, het kan beter. In dit praktische doe-het-zelf-boek, bomvol handige tips & trucs, leerzame voorbeelden en ongekende eye openers neemt geboren gastheer Johan Lammers u mee in zijn fascinerende wereld van gastheerschap en sales.
Op zoek naar het 'wauw'-effect met de man die zegt: "Het is bij veel retail-bedrijven nog zo droevig gesteld met gastheerschap, dat ik het als mijn missie voel dit te verbeteren. Daar wordt het ook allemaal gewoon veel leuker van." Resultaat: een boek dat u als ondernemer en verkoper leest, naleest, nog eens open slaat en uiteindelijk altijd bij u draagt.
"Het leest heerlijk weg, het is zeer toegankelijk en een must voor managers en verkoopmedewerkers in ieder autobedrijf. Het is praktisch en sluit helemaal aan bij de benadering die nodig is op dit moment om onderscheidend te zijn." - Koos Burgman Algemeen Directeur Bovag
"Dit boek beschrijft aan de hand van herkenbare voorbeelden uit de praktijk het 'wauw'-effect, dat gevoel dat we als klanten allemaal kennen, maar zo zelden ervaren. Een 'must read' voor verkopers en verkoper-managers die boven de middelmaat willen uitstijgen en het verschil willen maken. En de theorie is meteen toe te passen, eenvoudig en doeltreffend. Leg je klanten in de watten, succes verzekerd!" - Daan Beukers/Slimsamenspel B.V.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Johan Lammers
Inhoudsopgave
2. Hoe ontwikkel je excellent gastheerschap voor je bedrijf
3. Welke skills moet je bezitten om een goed gastheer te zijn
4. Mystery-shopper nodig?
5. Alleen klantgericht trainen lost het probleem niet op!
6. Bij welke aanbieder scoor ik de hoogst mogelijke waarde voor mijzelf?
7. Klantwaarde adequaat definiëren is het begin
8. Voorbeelden van bijzonder gastheerschap
9. Welke medewerkers neem ik niet aan?
10. Hoe ga ik het aanpakken in mijn bedrijf?
11. Tot slot
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan