

Rini van Solingen is CTO bij Prowareness, waar hij klanten helpt bij het snel en wendbaar maken van hun organisatie. Tevens is hij deeltijdhoogleraar aan de TU Delft en verzorgt hij regelmatig colleges aan Universiteit Nyenrode. Rini heeft technische informatica gestudeerd aan de TU Delft en is gepromoveerd in de bedrijfskunde aan de TU Eindhoven.
Meer over Rini van SolingenAlle ballen op impact
Negen impactversnellers om meer resultaat uit je werk te halen
Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789083485836Samenvatting
Als niet duidelijk is wat succes precies betekent, hoe kun je dan succesvol zijn?
Voel jij je ook opgeslokt door een overvolle inbox, eindeloze to-dolijsten en werk dat nooit af lijkt te komen? Je werkt keihard, maar toch blijft het gevoel hangen dat je niet genoeg bereikt. Alle ballen op impact laat zien dat harder werken vaak niet de oplossing is, maar dat het veel slimmer is je inspanningen te richten op wat echt impact heeft.
Dit boek biedt negen krachtige impactversnellers die je helpen om sneller meer resultaat uit je werk te halen, met minder stress. Geen zware methodes, maar eenvoudige tools die je laten ontdekken waar jouw succes ligt en hoe je daar via de kortste route komt.
Rini van Solingen geeft je de handvatten om waarde te creëren, situaties te verbeteren en te ontdekken hoe je een betekenisvol resultaat achterlaat. Kortom, om impact te leveren.
Met herkenbare voorbeelden en praktische stappen helpt dit boek je controle te krijgen over je werk en de doelen die je wilt bereiken. Voor iedereen die klaar is om ‘druk zijn’ om te zetten in echt het verschil maken.
Specificaties
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan