

Peter Kweekel heeft zijn sporen ruimschoots verdiend als topverkoper, trainer en adviseur.
Meer over Peter KweekelWaarom het tussen mij en de klant wél klikt
Paperback Nederlands 2012 1e druk 9789088503009Samenvatting
U zit bij de klant en het gesprek loopt niet. Het is alsof u geen klik hebt met de klant. U heeft moeite om hem te overtuigen. 'Benader ik hem verkeerd?' vraagt u zichzelf af. Uiteindelijk gunt de klant u de opdracht niet. Hij had er geen goed gevoel over. U vraagt zich af wat u anders had kunnen doen en twijfelt over uw toekomst... Herkent u dit?
'Waarom het tussen mij en de klant wél klikt' gaat u helpen om meer inzicht in de klant en uzelf te geven. Het maakt duidelijk met wat voor gedrag u te maken hebt en hoe u hier op in kunt spelen zonder uw eigen gedrag onnatuurlijk te maken. Middels de LIFO methode krijgt u veel inzicht waarmee u eerder dingen gedaan krijgt van uw gesprekspartner(s). Dit zal een zeer positieve invloed op het behalen van succes zijn.
Kortom, 'Waarom het tussen mij en de klant wél klikt' zorgt ervoor dat u nog succesvoller zult zijn in uw verkoop- of klantgesprekken.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Achtergrond van de LIFO methode
3. De vier profielen
4. Hoe herken je de profielen
5. Het zesde van de vijf herkenpunten
6. De combinatie van profielen
7. De juiste setting creëren
8. Behoeftepeiling met de SKEN vragentechniek
9. Je aanbod op aanpak presenteren
10. Als het gesprek niet goed loopt, wat dan?
11. Afsluittechniek per profiel
12. Welk profiel is goed in welke fase van een goed gesprek?
Interesse
Colofon
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan