Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Waarom het tussen mij en de klant wél klikt

Paperback Nederlands 2012
Verkooppositie 4019
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen

Samenvatting

U zit bij de klant en het gesprek loopt niet. Het is alsof u geen klik hebt met de klant. U heeft moeite om hem te overtuigen. 'Benader ik hem verkeerd?' vraagt u zichzelf af. Uiteindelijk gunt de klant u de opdracht niet. Hij had er geen goed gevoel over. U vraagt zich af wat u anders had kunnen doen en twijfelt over uw toekomst... Herkent u dit?

'Waarom het tussen mij en de klant wél klikt' gaat u helpen om meer inzicht in de klant en uzelf te geven. Het maakt duidelijk met wat voor gedrag u te maken hebt en hoe u hier op in kunt spelen zonder uw eigen gedrag onnatuurlijk te maken. Middels de LIFO methode krijgt u veel inzicht waarmee u eerder dingen gedaan krijgt van uw gesprekspartner(s). Dit zal een zeer positieve invloed op het behalen van succes zijn.

Kortom, 'Waarom het tussen mij en de klant wél klikt' zorgt ervoor dat u nog succesvoller zult zijn in uw verkoop- of klantgesprekken.

Specificaties

ISBN13:9789088503009
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:87
Uitgever:SWP
Druk:1
Verschijningsdatum:10-4-2018

Lezersrecensies

1.0 van de 5
1 stem
0
0
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Peter Kweekel

Peter Kweekel heeft zijn sporen ruimschoots verdiend als topverkoper, trainer en adviseur. In dit boek deelt hij zijn praktijkervaringen in het herkennen en inspelen op gedrag, verkooptechniek en verkoop- en adviesgesprekken.

Andere boeken door Peter Kweekel

Inhoudsopgave

1. Inleiding
2. Achtergrond van de LIFO methode
3. De vier profielen
4. Hoe herken je de profielen
5. Het zesde van de vijf herkenpunten
6. De combinatie van profielen
7. De juiste setting creëren
8. Behoeftepeiling met de SKEN vragentechniek
9. Je aanbod op aanpak presenteren
10. Als het gesprek niet goed loopt, wat dan?
11. Afsluittechniek per profiel
12. Welk profiel is goed in welke fase van een goed gesprek?

Interesse
Colofon

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Waarom het tussen mij en de klant wél klikt