
Lees verder
Rijn Vogelaar is sociaal psycholoog en bestseller-auteur van onder meer De Superpromoter en De Enthousiasme Trilogie. Hij was voorheen CEO van Blauw Research en onderzoeksdirecteur bij Yorizon. Tegenwoordig doet hij onderzoek aan de Universiteit Leiden, waar hij binnenkort zal promoveren.
Meer over Rijn Vogelaar'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek, want superpromoters zijn van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door anderen gekopieerd. Ze zorgen voor omzetgroei, gemotiveerde medewerkers en een onderscheidende strategie. Ze zijn de personificatie van de kracht van enthousiasme.
Hoe kun je superpromoters als klanten, medewerkers of burgers inzetten om je organisatie succesvoller te maken? Je leest het in deze volledig herziene versie van De superpromoter. Rijn Vogelaar bewijst dat het onderwerp actueler is dan ooit. Hij geeft de nieuwste inzichten, laat succesvolle organisaties aan het woord en beschrijft talloze inspirerende cases. Een boek waarmee je de concurrentie achter je laat, of zelfs irrelevant maakt!
Rijn Vogelaar is schrijver, spreker en oprichter van de Superpromoter Academy. Toen de eerste editie van dit boek verscheen, was hij nog CEO bij Blauw Research. Het succes van De superpromoter heeft hem doen besluiten zijn leven te wijden aan de dynamiek van enthousiasme.
'Read – and loved – Rijn Vogelaar’s book The Superpromoter. Get the enthusiasm for yourself!' - Joe Pine, best selling author (with Jim Gilmore) of 'The Experience Economy’ and ‘Authenticity'
'Het aanstekelijke enthousiasme van superpromoters is ongetwijfeld het krachtigste en invloedrijkste middel op weg naar groei en succes.' - Jos Burgers, veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers als 'De Wet van Snuf' en 'Geef nooit korting!'
'De superpromoter is een van de positiefste managementboeken ooit. Rijn gelooft in de kracht van positieve klanten en heeft héél concrete handvatten hoe je daarmee om moet gaan. Dit boek is een absolute klassieker in de managementliteratuur.' - Steven Van Belleghem, keynote speaker en auteur van bestsellers als 'When digital becomes human'
superpromoter enthousiasme aanbevelingsgedrag klantgerichtheid mond-tot-mondreclame kopieergedrag sociale netwerken net promoter score odilia-methode word of mouth marketing klantloyaliteit medewerkermotivatie co-creatie social media ambassadeurschap antipromoter klantbeleving retentie organisatiekunde emotie klantonderzoek klanttevredenheid beïnvloeding omzetgroei strategie strategisch management organisatieverandering klantwaarde klantstrategie reputatie opinieleiderschap productpromotie bedrijfscultuur authenticiteit klantfeedback innovatie merkbeleving medewerkersmotivatie communicatie klantgedrag odilia-model psychologie digitale marketing invloed ondernemerschap marktonderzoek cialdini bedrijfsvoering klantrelaties bedrijfsstrategie verbeterpunten succesfactoren inspiratie exponentiële groei organisatiecultuur roi conversie productontwikkeling klantsegmentatie customer journey business transformatie merkloyaliteit authentieke marketing viral marketing engagement
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books