Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
U heeft gezocht op 9789089653611. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.

De online marketingmachine

Omzet, groei en vrijheid dankzij een sucesvolle online marketingstrategie

Paperback Nederlands 2020 9789082120660
10
Voormalig top 10Totaal 3 dagen
Voormalig top 100Totaal 101 dagen
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Uit mijn persoonlijke notitieboek, mei 2017

Om 08:04 uur schrik ik wakker. Ik zit rechtop in bed en wil naar mijn telefoon grijpen om m’n e-mail te checken. Wie weet zijn er nog aanvragen binnengekomen. Als ik naast me kijk zie ik Sanne liggen. We hebben geslapen in een prachtig hotel in Duitsland en zijn onderweg naar onze vakantiebestemming in Italië. Ons favoriete vakantieland. Dan besef ik dat alles geregeld is. M’n aanvragen worden opgevolgd door mijn assistente, een out-of-office-reply is ingesteld en ik krijg gewoon nieuwe leads binnen die volgens een vast proces worden opgevolgd. Ik dacht altijd dat mijn hele bedrijf draaide om mij en door mij, en dat dat altijd zo zou blijven. Maar terwijl ik op vakantie ben, draait mijn bedrijf gewoon door. En dat niet alleen: het groeit ook nog. Met een zucht van verlichting plof ik met mijn hoofd terug in het kussen en slaap nog een paar uur door.

Met dit boek wil ik je een praktisch totaaloverzicht aanbieden waarmee jij de complexe online marketingpuzzel begrijpt én zelf kunt oplossen. Als je de laatste bladzij gelezen hebt, kun jij zelf aan de slag om betere resultaten te bereiken met je bedrijf. Je zult daarvoor heel wat werk moeten verzetten, maar ik beloof je dat al dat werk de moeite waard zal zijn.

Specificaties

ISBN13:9789082120660
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Druk:2
Verschijningsdatum:2-2-2023
ISSN:

Expertrecensies (2)

De online marketingmachine - Wat elke zzp'er moet weten over online marketing
Ineke Smits | 26 mei 2017
Iedere zzp‘er krijgt er vroeg of laat mee te maken, online marketing. Maar hoe goed je ook bent in je vak, online marketing is niet iets wat elke zzp‘er op zijn prioriteiten- of expertiselijstje heeft staan.
Lees verder
De online marketingmachine - Wat elke zzp'er moet weten over online marketing
Jan van Baardewijk | 21 april 2017
Met de titel maakt Bart van den Belt direct helder waar het boek over gaat. De online marketingmachine, een boek voor ZZP-ers. Want waar elke multinational een complete afdeling heeft, hebben ZZP-ers zelf kennis nodig om marketing te bedrijven met een minimaal budget. Precies dat is de doelgroep waar Van den Belt zijn boek voor schrijft.
Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
21 stemmen
16
3
0
0
2

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
De online marketingmachine
Bart van den Belt 6 april 2017 In De online marketingmachine laat Van den Belt stap voor stap zien hoe je alle onderdelen van online marketing samenvoegt tot een ijzersterke, geoliede machine. In zijn preview geeft Van den Belt alvast 7 korte tips.

Over Bart van den Belt

Bart van den Belt (1984) is gelukkig getrouwd met Sanne en heeft een hond, Sofie. Daarnaast is hij een veelgevraagd spreker over marketing, ondernemerschap en (persoonlijk) leiderschap. Hij is auteur van diverse online trainingen, audioprogramma’s en boeken, waaronder de bestseller Fluitend veranderen. Bart is oprichter van de Zakelijk Succes Academy (www.zakelijksucces.nl) en is mede-eigenaar van verschillende bedrijven. Zijn missie omschrijft hij als: ‘Serving God by developing people’.

Andere boeken door Bart van den Belt

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Online marketing werkt!
1.1 Ziet je doelgroep je wel staan?
1.2 Waarom is online marketing de oplossing voor ondernemers?
1.3 De klantreis van prospect tot fan
1.4 De onderdelen van de online marketingmachine
1.5 Snel aan de slag

2. Je website als het centrum van je online marketingmachine
2.1 Waarom is je website zo belangrijk?
2.2 Het strategische verschil tussen b2b en b2c
2.3 Hoe leidt he website tot omzet?

3. Winnen met je website
3.1 Kies de juiste domeinnaam
3.2 Vorm: zorg voor consistentie
3.3 Techniek: optimaliseer je website om beter gevonden te worden
3.4 Inhoud: richt je website in voor conversie
3.5 Zo snel mogelijk online

4. Bezoekers naar je website trekken
4.1 Negen manieren om meer bezoekers op je website te krijgen
4.2 Bezoekers trekken met een blog

5. Effectieve e-mailmarketing
5.1 E-mailmarketing is iets anders dan nieuwsbrieven sturen
5.2 De psychologie van e-mailmarketing
5.3 Hoe maak je een autoresponder?
5.4 Van laagdrempelige kennismaking naar duurzame relatie

6. Laat de online marketingmachine draaien
6.1 Maak een contentplanning
6.2 Richt je online kanalen in
6.3 Meten of zweten
6.4 Maak ambassadeurs van je klanten
6.5 Nog even dit…

Bijlage 1: 99 blogtitels

Literatuurlijst
Dankwoord
Over mij
Business Boekenbox

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De online marketingmachine