Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Leiderschap
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-Books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen...
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken IT-management / ICT Succesvol Digitaal Transformeren
Succesvol Digitaal Transformeren
Marc Beijen Meer over Marc Beijen
Succesvol Digitaal Transformeren - Een survival guide voor managers Marc Beijen 13 november 2020 Strategische inzet van moderne informatietechnologie kan het verschil maken tussen doorslaggevend concurrentievoordeel, overleven en verliezen. Je hebt het zelf in de hand, maar dan moet je wel aan de slag met digitale transformatie. Marc Beijen schreef er een boek over: Succesvol digitaal transformeren; een survival guide voor managers en bestuurders. Een preview. Lees het volledige artikel
Marc Beijen

Succesvol Digitaal Transformeren

Een survival guide voor managers en bestuurders

Paperback Nederlands 2020 1e druk 9789401806923
2 stemmen
10
Voormalig top 10Totaal 29 dagen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Verkooppositie 3510Hoogste positie: 5
Paperback | NL € 40,28 E-book | NL € 40,28
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
40,28
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Inhoudsopgave

Samenvatting

Dit boek is, zoals de ondertitel aangeeft, in eerste instantie bedoeld voor bestuurders en managers. Maar het is eigenlijk onmisbaar voor iedereen die met digitale transformatie te maken heeft. Het biedt een waardevolle reflectie op in de dagelijkse praktijk ontwikkelde kennis en opgebouwde ervaring, toegespitst op de aanpak van hedendaagse digitale business-uitdagingen. Geschreven in begrijpelijke taal en vanuit een krachtige, logische opbouw. De auteur geeft heldere uitleg over de onderwerpen die er toe doen, zoals de noodzaak voor digitaal transformeren, de samenhang met de business-strategie en de essentiële verschillen in uitgangsposities tussen organisaties.

Wat nu te doen wordt concreet en praktisch uitvoerbaar gemaakt aan de hand van een fasemodel en door vijf noodzakelijke digitale doorbraken te benoemen en uit te werken tot heldere doelen, die als onderdeel van de beoogde digitale strategie in de verandercyclus zouden moeten worden opgenomen.

Het gepresenteerde fasemodel bevat drie fasen - van productfocus in de eerste fase naar klantoriëntatie in de tweede fase, gevolgd door een derde fase waarin de klant centraal staat. Het boek beschrijft wat er nodig is om deze stappen te zetten - de opgenomen checklist geeft organisaties richting. Dat helpt bij het opstellen van een strategie en het komen tot een goede routekaart voor organisaties om te transformeren.

'Het boek ‘Succesvol Digitaal Transformeren’ leest als een trein. Knap hoe in amper 100 pagina’s de essentie van het vakgebied digitale transformatie is gevat. Maar het thema is ook nog eens heel praktisch gemaakt, de onderliggende vakgebieden (zoals datamanagement, enterprise architectuur, changemanagement) zijn aan elkaar geknoopt én begrijpelijk uitgelegd. Ik denk dat het boek in een grote behoefte voorziet, omdat veel boeken en artikelen over dit thema ofwel vol zitten met niet verder beschreven buzzwords, of vervallen in academisch jargon dat voor de gemiddelde lezer onbegrijpelijk is. Dit boek zit mooi tussen academische wereld en praktijk, zonder in compromissen te vervallen' - Frank Harmsen, bijzonder hoogleraar Digital Transformation, Maastricht University

'Met plezier heb ik Marc Beijen’s “survival guide” voor digitaal transformeren gelezen. Voor mij las het als een digitaal kookboek! Het is niet makkelijk om een goed gerecht te maken uit een enorme verscheidenheid aan ingrediënten. Een goede kok moet niet alleen de smaken en de bereiding van de ingrediënten kennen. Maar ook snappen welke samengaan. En welke juist niet. Daarnaast kent een goede kok de benodigde bereidingstijd en begrijpt dus dat hij soms aan het dessert moet werken terwijl hij ook met het voorgerecht bezig is. Marc is erin geslaagd te helpen met deze complexiteit. Alle ingrediënten staan erin. Van Techniek & Data tot Business Model & Organisatie. Inclusief de drie verschillende fases waarin (meestal tegelijkertijd) gewerkt moet worden. Dit boek staat daarmee garant voor veel inspiratie en kookplezier in de digitale keuken; zowel voor de (eindverantwoordelijke) kok zelf als voor de bezoeker die een heerlijk driegangenmenu verwacht (de bestuurder)' - Sjoerd Blüm, CIO Schiphol

'Marc Beijen neemt met dit nieuwste boek een grote stap door de noodzaak tot digitale transformatie als dwingend leidend thema te nemen. Een trigger die vooral van buiten de organisatie komt, niet zozeer vanuit eigen behoeften of mogelijkheden. Alignment is dood! Het is alle hens-aan-dek: ervoor ‘vluchten kan niet meer!’ (Jenny Arean en Frans Halsema). Maar ja… hoe dan? De meestentijds weerbarstige uitgangssituatie (organisatie, vaardigheden, legacy-systemen, enz.) die een transformatie belemmeren, neemt Marc in zijn aanpak mee. De eigen digitale strategie wordt omgezet in een bestuurbare integrale transformatiekalender. Deze overlevingsgids gun ik iedere manager die een dergelijke transformatie tot een goed einde moet brengen. Ik gun dit ook de toezichthouders bij deze steeds sneller veranderende organisaties.' - Eric Sluis, tot 2010 CIO van Achmea Verzekeringen, vervult thans een aantal commissariaten bij financiële instellingen

'Er wordt veel geschreven over digitale transformatie. Slechts weinig bedrijven slagen in het transformeren van het bedrijfsmodel op basis van digitale technologie. Met dit boek is Marc Beijen er in geslaagd digitale transformatie tot de essentie terug te brengen. Marc beschrijft op een heldere en begrijpelijke manier de digitale doorbraken. Het is daarmee een naslagwerk, leidraad en inspiratiebron tegelijk voor iedereen die leiding geeft aan een organisatie of verantwoordelijk is voor digitalisering of ICT.' - Erik Hietkamp, CIO / Directeur IT DAS Rechtsbijstand

'Na lezing van dit boek weet je wat je te doen staat om jouw organisatie digitaal te transformeren. Het leest vlot weg en de actieve schrijfstijl maakt dat je in korte tijd de te nemen stappen van dit complexe onderwerp goed voor je ziet.' - Gert van der Kooij, Chief Digital Officer, Hoogheemraadschap van Rijnland

'Marc Beijen geeft blijk van grote deskundigheid en ervaring. Op heldere en overzichtelijke wijze wordt de samenhang weergegeven tussen nieuwste inzichten op de gebieden digitale strategieën, businessmodellen en -processen, emerging IT trends en veranderkundige aspecten. De praktijkvoorbeelden helpen bestuurders en managers de vertaalslag naar hun organisatie te maken.' - Albert de Bree, IT Directeur, Rotterdam School of Management, Erasmus University

'Een mooie compilatie die inzichtelijk is verwoord. Vanuit de praktijk geschreven, waarvan ik voor een stuk deelgenoot mocht zijn.' - Peter van Wijk, Change & Program Director, Aegon Nederland

'Het is een mooi boek dat makkelijk wegleest. Het bevat uiterst nuttige adviezen en handreikingen voor eenieder die werkt aan de digitale transformatie van de eigen organisatie of daarmee wil starten. Digitale transformatie is een brede opgave die raakt aan zowel people, proces als technology - in die volgorde. Het boek beschrijft dit treffend, evenals de opgaven en verandergebieden die hierbij een rol spelen en het belang van een weldoordachte transformatievisie en strategie. Het realiseren van die visie en strategie blijft, juist ook vanwege het vaak ingrijpende karakter van de verandering, uiteindelijk voor iedere organisatie de grote opgave. Digitaal transformeren blijkt dan in de praktijk vaak een hobbelige weg, met onverwachte bochten, noodzakelijke versnellingen, mooie vergezichten en naast successen ook de nodige teleurstellingen. Juist dan is het van belang een heldere, weldoordachte koers te hebben. Dit boek levert hiervoor een aantal heel waardevolle ingrediënten.' - Arnoud van Petersen, CIO Cyber Security Center

'De samenhang van complexe digitale veranderingen is in dit boek hanteerbaar gemaakt voor strategievorming én executie. Begrijpelijk en noodzakelijk voor iedere bestuurder.' - Rob Heerkens, voorzitter Pensioenfonds MN

'Ik vind het heel herkenbaar, het boek geeft een goed overzicht van de actuele vraagstukken met concrete suggesties voor een succesvolle digitale transformatie. Je kan er zo mee aan de slag in de praktijk.' - Henriette Setz, Directeur Operations - Essent

'Het boek is een soort ”Zwitsers zakmes” waarin relevante digitale ontwikkelingen geschetst worden en vervolgens praktische modellen, aanpakken en tips aangereikt worden hoe hier in jouw organisatie mee om te gaan.' - Arie van Burgel, CEO Univé Zuid-Nederland

'Mooi geschreven, helder en gestructureerd verhaal over complexe materie dat zich in de praktijk heeft bewezen! Ik herken veel uitdagingen en zie dat het nodig is om de veranderopgave te structureren; het boek geeft mooie en eigentijdse handvatten voor een strategische aanpak. Daarnaast zit er voldoende diepgang in als input voor bijvoorbeeld strategische personeelsplanning van organisaties.' - Wim van der Meer, Chief Digital Officer, Waterschap Vallei en Veluwe

'Digitale transformatie is niet meer weg te denken. Zowel in de wijze waarop we werken als hoe we de wereld in deze uitdagende tijd vormgeven. Maar om deze potentie te realiseren, is een andere kijk op je organisatie nodig. Dit boek maakt deze complexe opgave tastbaar, met concrete methodieken en oplossingen om stappen te maken. Daarmee is het een goede basis voor iedere organisatie die door deze transformatie gaat.' - Erik Oostwegel, CEO Royal HaskoningDHV

Trefwoorden

digitale transformatie   fasemodel   digitale strategie   datagedreven werken   digitale businessmodellen   digitale doorbraken   klantgerichtheid   customer experience   slimme digitale processen   wendbare organisatie   fasemodel digitale transformatie   verandermanagement   digitale roadmap   digitale processen   enterprise architectuur   business transformatie   digitale disruptie   strategisch management   ICT (Informatie- en CommunicatieTechnologie)   platformeconomie   organisatieverandering   management   waardeteams   agile werken   innovatie   digitale volwassenheid   data-analyse   omnichannel   procesoptimalisatie   succesfactoren  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789401806923
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:100
Uitgever:Van Haren Publishing B.V.
Druk:1
Verschijningsdatum:24-11-2020
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Expertrecensies (2)

recensie
Succesvol digitaal transformeren - 'Aanrader voor managers en bestuurders'
Henny Portman | 16 februari 2021
In Succesvol Digitaal Transformeren van Marc Beijen krijgen we een mooi en praktisch overzicht van verschillende mogelijke en elkaar versterkende digitale transformaties die je kan gebruiken bij de formulering van je eigen digitale transformatie.
Lees verder
recensie
Succesvol digitaal transformeren - 'Wijst je de weg'
Sjors van Leeuwen | 3 december 2020
Succesvol Digitaal Transformeren, wie wil dat niet? Maar wat is het precies en hoe pak je een digitale transformatie van je bedrijf of instelling succesvol aan? Het boek Succesvol digitaal transformeren beschrijft de noodzaak van digitaal transformeren en hoe je dat succesvol kunt aanpakken.
Lees verder

Lezersrecensies

3.0 van de 5
2 stemmen
0
1
0
1
0
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Interviews en artikelen (1)

preview
Succesvol Digitaal Transformeren - Een survival guide voor managers
Marc Beijen 13 november 2020 Strategische inzet van moderne informatietechnologie kan het verschil maken tussen doorslaggevend concurrentievoordeel, overleven en verliezen. Je hebt het zelf in de hand, maar dan moet je wel aan de slag met digitale transformatie. Marc Beijen schreef er een boek over: Succesvol digitaal transformeren; een survival guide voor managers en bestuurders. Een preview.
Artikel lezen

Inhoudsopgave

VOORWOORD DOOR ERIK BEULEN VII
VOORWOORD DOOR MARCO KEIM IX
AANBEVELINGEN XI

1 DIGITALE REVOLUTIE IN DE 21E EEUW 1
1.1 Uitdagingen van organisaties 1
1.2 Opdracht voor managers en bestuurders 2
1.3 Drijfveren voor verandering 5

2 DIGITALE TRANSFORMATIE IN PERSPECTIEF 9
2.1 Fasemodel voor digitale transformatie 9
2.2 Niet één maar twee digitale transformaties? 11
2.3 Vijf digitale doorbraken 16

3 DIGITALE STRATEGIE ALS VERTREKPUNT 19
3.1 Elementen van een digitale strategie 19
3.2 Raamwerk voor businesstransformatie 23
3.3 Digitale doorbraken geprojecteerd op het raamwerk 28

4 DIGITALE DOORBRAAK 1: DATAGEDREVEN WERKEN 31
4.1 Waarom is datagedreven werken zo belangrijk? 31
4.2 Problemen en uitdagingen met datagedreven werken 33
4.3 Hoe ziet een datagedreven organisatie eruit? 34
4.4 Hoe word je een datagedreven organisatie? 37

5 DIGITALE DOORBRAAK 2: SLIMME, DIGITALE PROCESSEN 41
5.1 Waarom zijn slimme, digitale processen zo belangrijk? 41
5.2 Problemen en uitdagingen met slimme, digitale processen 42
5.3 Wat is er nodig voor slimme, digitale processen? 44
5.4 Hoe word je een digitale, procesgerichte organisatie? 51

6 DIGITALE DOORBRAAK 3: BRILJANTE CUSTOMER EXPERIENCE 55
6.1 Waarom is een briljante Customer Experience zo belangrijk? 55
6.2 Problemen en uitdagingen met Customer Experience 56
6.3 Wat heb je nodig om een briljante Customer Experience te bereiken? 58
6.4 Hoe ontwikkel je een briljante Customer Experience? 63

7 DIGITALE DOORBRAAK 4: WENDBARE ORGANISATIE 67
7.1 Waarom is een wendbare organisatie zo belangrijk? 67
7.2 Problemen en uitdagingen in IT-processen en besturing 69
7.3 Wat heb je nodig om een wendbare organisatie te worden? 71
7.4 Hoe wordt jouw organisatie een wendbare organisatie? 73

8 DIGITALE DOORBRAAK 5: DIGITALE BUSINESSMODELLEN 77
8.1 Waarom zijn digitale businessmodellen zo belangrijk? 77
8.2 Problemen en uitdagingen met digitale businessmodellen 81
8.3 Wat heb je nodig om een digitaal businessmodel op te zetten? 84
8.4 Hoe ontwikkel je een digitaal businessmodel? 86

9 SUCCESVOL VAN DIGITALE STRATEGIE NAAR EXECUTIE 89
9.1 Digitale strategie als onderdeel van de verandercyclus 89
9.2 Prioriteiten stellen: een eerste schifting 92
9.3 Acht kernprincipes voor succesvolle verandering 94
9.4 Tenslotte: en nu? 97

LITERATUURLIJST 101
NAWOORD 105
OVER DE AUTEUR 107
INDEX 109

Aanbevolen live events...

vrijdag 26-09-2025

Amsterdam Business Forum 2025

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Bedrijfsarchitectuur op basis van Novius Architectuurmethode
    Guido Bayens
    Bedrijfsarchitectuur op basis van Novius Architectuurmethode
    € 54,45
  • Met blote handen
    Erik Wegewijs
    Met blote handen
    € 22,99
  • Onbehagen
    Bas Heijne
    Onbehagen
    € 7,50
  • Hoax - Waarom mensen in complottheorieën geloven
    Jan-Willem van Prooijen
    Hoax - Waarom mensen in complottheorieën geloven
    € 24,99
  • Het Klimaatboek
    Greta Thunberg
    Het Klimaatboek
    € 30,00
  • 77 Puntjes op de i
    Onbekend
    77 Puntjes op de i
    € 33,50

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Succesvol Digitaal Transformeren

        Succesvol Digitaal Transformeren
        Marc Beijen
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Succesvol Digitaal Transformeren

        Verwijder uw beoordeling