De kunst van storytelling
Strategieën voor onvergetelijke merkbeleving
Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789403806662Samenvatting
In een tijd waarin consumenten dagelijks gebombardeerd worden met informatie, zijn het niet de feiten die blijven hangen, maar de verhalen. Storytelling: Bouw een merk dat mensen willen doorvertellen is jouw gids naar een merk dat écht binnenkomt — in het hoofd én het hart van je doelgroep.
Aan de hand van inzichten uit de psychologie van storytelling en inspirerende voorbeelden van merken zoals Patagonia, Starbucks, Nike en Airbnb, ontdek je hoe je jouw merkverhaal tot leven brengt. Je leert hoe je de essentie van je merk helder krijgt, hoe je die vertaalt naar een sterke merkpersoonlijkheid en hoe je echte merkbeleving creëert die mensen raakt. Je ontdekt hoe je emoties doelgericht aanspreekt in je communicatie, hoe je storytelling slim inzet op al je kanalen, en hoe je klantverhalen en co-creatie gebruikt om je merk geloofwaardiger en krachtiger te maken.
Of je nu aan het begin van je ondernemersreis staat of al een gevestigde speler bent, dit boek geeft je de praktische tools en strategieën om van jouw merk een meeslepend verhaal te maken — eentje dat mensen niet alleen onthouden, maar ook enthousiast doorvertellen.
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan