Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Meer doen met public relations

Paperback Nederlands 2013 1e druk 9789462150782
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen

Samenvatting

Tegenwoordig is public relations (pr) veel meer dan het zorgen voor publiciteit via de pers. Dat komt vooral door de ontwikkeling van de sociale media en andere internetmogelijk- heden, waardoor u een boodschap razendsnel direct aan doelgroepen kunt overbrengen.

U hebt als secretaresse eigenlijk ook voortdurend met pr te maken, zelfs als dat niet tot uw formele functie omschrijving behoort. De telefoongesprekken die u voert, de mailtjes die u stuurt en beantwoordt en de bijeenkomsten die u helpt organiseren, horen allemaal bij de pr van uw organisatie.

In deze Secretaresse Assistent Wijzer leest u wat pr precies inhoudt en hoe u pr kunt vormgeven.

Specificaties

ISBN13:9789462150782
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:119
Uitgever:VMN Media
Druk:1
Verschijningsdatum:5-9-2013
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Gabor Mooij

Drs. Gabor Mooij (1971) studeerde in 1995 af als civieltechnische bestuurskundige aan de Universiteit Twente. Vervolgens werkte hij tussen 1996 en 2001 als beleidsadviseur. In 2001 en 2002 volgde hij een journalistieke opleiding aan de Hogeschool van Utrecht. Vanaf 2002 heeft hij een eigen tekstbureau ‘Gabor Mooij: journalist & tekstschrijver’. Hij is journalist voor vakbladen en bedrijfsmagazines, auteur van zakelijke boeken, (web)redacteur en tekstschrijver. Zijn specialisaties zijn pensioenen, HRM, de sociale zekerheid en financiële producten (verzekeringen, beleggingen). In 2014 is Gabor gestart met de website WerkGeld.nl (www.werkgeld.nl), een site met actuele, praktische en objectieve informatie over werk en geld. Deze site richt zich op werknemers en kleine ondernemers. Meer informatie over Gabor en zijn werk vind je op www.mooij.info. Je kunt Gabor bereiken via gabor@mooij.info.

Andere boeken door Gabor Mooij

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Wat is pr?
2. Doelgroepen
3. Middelen
4. Pr-plan en pr tijdens een crisis
5. Vragen per hoofdstuk

Bijlage: Model redactiestatuut
Literatuur
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Meer doen met public relations