Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Zet je klant centraal!
Zet je klant centraal!
Zet je klant centraal!
Roy Klaassen Roy Klaassen is Managing Partner bij Kirkman Company. Roy begeleidt grote transformatieprojecten onder andere op het gebied van Customer Excellence. Meer over de auteurs
Klanten op de eerste plaats Bertrand Weegenaar 30 october 2017 Elk pakketje dat voor mij als jurylid van het Managementboek van het Jaar binnenkomt, bevat wel één of meerdere boeken over klanten. Klantenbeleving kent vele vormen, brillen, viewpoints en gedaanten. Een greep uit het aanbod. Lees het volledige artikel
Roy Klaassen, Karolien van der Ouderaa, Evelien van Damme

Zet je klant centraal!

Bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie

Gebonden Nederlands 2017 9789463011006
1 beoordeling
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
29,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal?

Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en oneindig veel technologische ontwikkelingen. Organisaties zijn zoekende en stellen zich de vraag hoe om te gaan met deze ontwikkelingen en hoe stappen te zetten om in alle facetten van de organisatie commercieel gedachtegoed terug te laten komen. Daar ligt de sleutel om goed aan de klantwensen te voldoen.

In het boek 'Zet je klant centraal! Bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie' lees je hoe je deze transformatie maakt vanuit een integrale aanpak. Ook delen 25 commercieel directeuren hun visie en lessen in het boek. Aan het woord komen directeuren van onder meer Achmea, Yacht, ASR, Transavia, Boskalis en Salesforce. Wees bereid je kwetsbaar op te stellen en open te staan voor nieuw gedachtegoed rondom commercie. Aan welke knop ga jij draaien om met de hele organisatie te bouwen aan commercieel succes.

Specificaties

ISBN13:9789463011006
Trefwoorden:klanttevredenheid, transformatie, klantenbinding, organisatietransformatie, klanten winnen
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:120
Uitgever:Eburon Business
Druk:1
Verschijningsdatum:19-5-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Zet je klant centraal! - Bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie
Fred Rutgers | 13 juli 2017
Zet je klant centraal! van Roy Klaassen, Karolien van der Ouderaa en Evelien van Damme is een boek uit de dagelijkse praktijk. De auteurs hebben 25 ervaren salesmanagers en commercieel directeuren gevraagd naar hun ervaringen en tips uit de praktijk en dat zie je ook terug in dit leuke boek.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
Klanten op de eerste plaats
Bertrand Weegenaar 30 oktober 2017 Elk pakketje dat voor mij als jurylid van het Managementboek van het Jaar binnenkomt, bevat wel één of meerdere boeken over klanten. Klantenbeleving kent vele vormen, brillen, viewpoints en gedaanten. Voor de gewone man, de grotere organisatie, organisatieonderdeel of -type. Een greep uit het aanbod.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Roy Klaassen

Roy Klaassen is Managing Partner bij Kirkman Company. Roy begeleidt grote transformatieprojecten onder andere op het gebied van Customer Excellence. Roy spreekt en publiceert over het thema Customer Excellence.

Andere boeken door Roy Klaassen

Bekijk alle boeken

Over Karolien van der Ouderaa

Karolien van der Ouderaa is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Karolien helpt grote organisaties bij het centraal stellen van de klant in de hele organisatie en het implementeren van het Customer Excellence-gedachtegoed.

Andere boeken door Karolien van der Ouderaa

Bekijk alle boeken

Over Evelien van Damme

Evelien van Damme is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Evelien ondersteunt klanten in diverse transformaties waarbij Customer Excellence centraal staat.

Andere boeken door Evelien van Damme

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding

1. Trends en ontwikkelingen
2. De commerciële strategie richten op partnerships
3. Producten en diensten vanuit een hoger doel
4. De organisatie inrichten met de klant centraal
5. De klantbelofte waarmaken is mensenwerk
6. Omgeving betrekken bij jouw klantbeleving

Profielen van de geïnterviewde commercieel directeuren
Glossary

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Positief verrast
    Marieke van der Laan
    Positief verrast
    € 23,95
  • De KLIK-methode
    Petra Smit-Wattez
    De KLIK-methode
    € 20,00
  • Word eens volwassen! - Next level online ondernemen
    Christiaan Slierendrecht
    Word eens volwassen! - Next level online ondernemen
    € 21,95
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00
  • Eén fan per dag
    Jos Burgers
    Eén fan per dag
    € 20,00
  • Strategische marketingplanning
    Karel Jan Alsem
    Strategische marketingplanning
    € 71,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Zet je klant centraal!

        Zet je klant centraal!
        Roy Klaassen , Karolien van der Ouderaa , Evelien van Damme
        /