Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Power Brands 2.0

De 12 wetten van het nieuwe merkdenken

Paperback Nederlands 2019 9789492196347
Voormalig top 100Totaal 76 dagen
Verkooppositie 408Hoogste positie: 28
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

Apple, Airbnb, Nike, Google, Starbucks, Nespresso, Jamie Oliver, Obama, GroenLinks, Uber, IKEA of HEMA. De Power Brands van nu. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Ze zijn toonaangevend in het nieuwe merkdenken. Maar waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van ze leren om zelf een Power Brand te worden?

Dit boek laat je kennis maken met de twaalf heldere wetten van het nieuwe merkdenken. Om zo stap voor stap een Power Brand te ontwikkelen. Nuttig en waardevol voor commerciële merken. Van start-up tot corporate. Maar zeker ook voor maatschappelijke merken, zoals politieke partijen, NGO’s of publieke organisaties, denk aan ziekenhuizen, universiteiten, ministeries of gemeenten.

Een handzaam boek voor iedereen die gelooft dat een sterk merk je succes brengt.

Specificaties

ISBN13:9789492196347
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:173
Druk:1
Verschijningsdatum:22-11-2019
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Marc Oosterhout

Marc Oosterhout is mede-oprichter van N=5, een toonaangevend reclamebureau, met tal van grote opdrachtgevers in binnen- en buitenland. In 2010 werd het bedrijf uitgeroepen tot Bureau van het Jaar. Oosterhout studeerde communicatiewetenschappen en economie. Hij is een prominent merkdeskundige en verschijnt met regelmaat in de media. Eerder schreef hij 'Ondernemende types - Ondernemers zijn net mensen'. In 2013 werd hij benoemd tot voorzitter van de Vea (Vereniging van communicatieadviesbureaus).

Andere boeken door Marc Oosterhout

Inhoudsopgave

1 Hokjesdenken
2 Massclusivity
3 Wie ben ik?
4 Toverwoord
5 Paradox
6 Conflict
7 Koningsvraag
8 USP
9 Nieuw
10 Zielenroerselen
11 Wijd en zijd
12 Impact

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Power Brands 2.0