Lees verder
Hans Faas heeft een technisch bedrijfskundige achtergrond, al snel na zijn afstuderen rolde hij echter de commercie in.
Meer over Hans FaasVerkopen met mensenkennis
De gebruiksaanwijzing van je klant
Paperback Nederlands 2015 1e druk 9789492221162Samenvatting
Elke verkoper weet dat mensenkennis belangrijker is dan verkooptechniek en productkennis. Verkopen is 25 procent vakkennis en 75 procent mensenkennis, maar toch gaan al je verkooptrainingen over vak- en productkennis en niet over de gebruiksaanwijzing van de klant…
Dit boek leert je in anderhalf uur hoe je de gebruiksaanwijzing van klanten kunt lezen en hoe je met kleine aanpassingen kan zorgen voor een ‘klik’ met elke klant. Bovendien geeft het je een uniek inzicht in je eigen gedragsvoorkeuren en zal je beter begrijpen waarom je reageert zoals je reageert.
Maar er is meer, een ‘klik’ is immers nog niet voldoende om er zeker van te zijn dat jij de opdracht krijgt. Wat dacht je van vertrouwen? Hoe werkt vertrouwen eigenlijk, is het toeval, en kan je het beïnvloeden? Met de vertrouwensformule uit dit boek weet je wat je moet doen om met iedere klant een vertrouwensrelatie op te bouwen. En zo leidt dit unieke boekje dan tot grootse gevolgen voor je omzet…
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Hans Faas
Inhoudsopgave
Introductie
Deel 1: Basis mensenkennis
-De gebruiksaanwijzing van je klant
-Wetenschappelijke basis
-Zelfkennis
-Leer de gebruiksaanwijzingen kennen
-JouwGebruiksaanwijzing en persoonlijke groei
Deel 2: Commerciële mensenkennis
-Klanten lezen en interactie
-De vertrouwensformule
-Verkopen met mensenkennis
Deel 3: Toegepaste mensenkennis
-Schrijven met mensenkennis
-Presenteren met mensenkennis
-Onderhandelen met mensenkennis
-Netwerken met mensenkennis
Tot besluit
Biografie Hans Faas
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan