Spreker en businesscoach Hugo Bakker helpt ondernemers met het online verkopen van hun kennis.
Meer over Hugo BakkerExperttips voor kennis verkopen online
Verdubbel je winst met de RECORD-methode voor meer rust en vrijheid
Paperback Nederlands 2016 1e druk 9789492383358Samenvatting
Er zijn al veel boeken over online marketing. Dit is het eerste boek dat echt laat zien hoe kennis verkopen online anno nu werkt. Hugo geeft namelijk een kijkje in zijn business en onthult geheimen die marketeers normaal gesproken alleen in dure online programma’s prijsgeven. Ontdek hoe verkopen online werkt. Elk van de vijftig tips levert je meer rust en vrijheid op. Wil je daarnaast ook nog eens je winst verdubbelen? Dan is dit boek voor jou.
Maar dat is niet het enige. Door het toepassen van de tips uit dit boek kun je uit de uurtje-factuurtjemindset komen, zodat je steeds opnieuw meer mensen kunt inspireren met je kennis. In het eerste hoofdstuk leer je de RECORD-methode om je kennis online te verkopen. Daarna krijg je vijftig praktische tips die je meteen kunt toepassen binnen jouw bedrijf.
De RECORD-methode helpt je bij het verkopen van jouw kennis en kunde én om meer mensen te bereiken. Deze methode is niet alleen gericht op getallen. Er zijn namelijk nóg een aantal factoren belangrijk om rust en vrijheid te kunnen verdubbelen, het is nu ook binnen jouw handbereik.
Spreker en businesscoach Hugo Bakker helpt ondernemers met het online verkopen van hun kennis. Dat doet hij voornamelijk, je raadt het al, online. Daarnaast houdt hij ervan zijn kennis te delen in boeken en vindt hij het geweldig om op het podium ondernemers te inspireren.
"Hugo maakt het waar, online en in-lijn met de zakelijke natuurwetten. Met deze hands-on tips ligt er een behoorlijke bonus binnen je bereik. Doen!" - Jan van Setten, voormalig #1 op managementboek met Hoe krijg ik ze zover en De klantfluisteraar
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Inleiding
De RECORD-methode
Record met de R van Reden
(waarom je doet wat je doet)
Tip 1. Van zaal naar podium
Tip 2. Je missiestatement
Tip 3. Een onmogelijke bedrijfsmissie
Tip 4. Passie verdubbelen
Tip 5. The Zone
Tip 6. De rode appel
Tip 7. Van missie naar dagelijkse activiteiten
Record met de E van Effectief
(hoe je meer kunt bereiken in minder tijd)
Tip 8. Elke dag je inbox leeg
Tip 9. Is mijn domeinnaam goed?
Tip 10. De Facebook Factor
Tip 11. E-book in twee uur
Tip 12. E-mailcyclus bouwen
Tip 13. Funnelhacking
Tip 14. Partnerbonussen
Tip 15. Hoger in Google
Tip 16. Webinars automatiseren
Tip 17. Een boek schrijven in tien dagen
Record met de C van Cialdini
(die ons heeft geleerd hoe we invloed kunnen uitoefenen)
Tip 18. Give first
Tip 19. De drie r’s en waarom je expert moet worden
Tip 20. Ja
Tip 21. Jouw aantrekkelijke karakter
Tip 22. De ultieme opt-inpagina
Tip 23. De ultieme verkooppagina
Tip 24. Snelle kopers identificeren
Tip 25. Hoe je schaarste en tijdsdruk toepast
Tip 26. Een community bouwen
Record met de O van Opschalen
(zodat we meer mensen kunnen helpen)
Tip 27. Een team bouwen
Tip 28. IJsjes, massages en huisjes
Tip 29. Krachtige online programma’s maken
Tip 30. Strategieën voor het benaderen van experts
Tip 31. Winstgevende strategische partnerstrategieën
Tip 32. Affiliates opleiden
Record met de R van Resultaatgerichte activiteiten
Tip 33. Verkooppraatjes schrijven
Tip 34. Verkopen vanaf het podium
Tip 35. Producten van anderen promoten
Tip 36. De productlanceringsformule
Tip 37. De kennis verkopen met de webinarformule
Tip 38. Het rookhok
Tip 39. Strategisch bloggen
Tip 40. Live streams
Tip 41. Facebook ads
Tip 42. De drie best bewaarde videogeheimen
Record met de D van Doelen verleggen omdat er altijd weer een volgend level is
Tip 43. Meten is weten
Tip 44. Meer bezoekers
Tip 45. Meer opt-ins
Tip 46. Meer reacties, meer FANS
Tip 47. Meer kopers
Tip 48. Meer zelfvertrouwen
Tip 49. Meer resultaat door mastermind maatjes
Tip 50. Meer resultaat met een mentor
Nawoord
Over de auteur
Hoe nu verder?
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan