Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Internet en social media De kracht van social selling
De kracht van social selling
De kracht van social selling
Wessel Berkman Wessel Berkman is commercieel expert en daagt zijn klanten graag uit om in beweging te komen, werkt voor 1 klant per sector en laat zich graag ook afrekenen op behaalde resultaten. Meer over de auteurs
De kracht van social selling - Digitale sales met LinkedIn en andere social media Justin van Lopik 6 december 2018 De eerste helft van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Wie duimendraaiend afwacht tot de potentiële klant in de tweede helft zelf belt, loopt veel omzet mis. Lees het volledige artikel
Wessel Berkman, Toni van Dam

De kracht van social selling

Digitale sales met LinkedIn en andere social media

Paperback Nederlands 2018 9789492790132
24 beoordelingen
Verkooppositie 970
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
16,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Speel je daar als bedrijf niet op in, dan loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten jouw (potentiële) klanten? Er een routine van maken om dáár op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn en zo meer waarde te bieden en omzetgroei te realiseren – dát is social selling.

Social selling is geen wonderpil of makkelijke omzetverdubbelaar, het is een nieuwe manier van werken – niet alleen voor verkopers, ook voor managers, marketeers en andere medewerkers. Klanten zien namelijk niet alleen je producten of diensten, maar binnen een paar klikken de héle organisatie. In dit boek leggen commercie-expert Wessel Berkman en social media-expert Toni van Dam uit wat social selling is, waarom het voor ieder bedrijf onmisbaar is en welke stappen je moet zetten.

Lees hoe je de kracht van social selling ontketent – met veel aandacht voor LinkedIn, maar ook voor Facebook, Twitter en WhatsApp. Het boek bevat veel praktische tips en bijdragen van andere experts.

Specificaties

ISBN13:9789492790132
Trefwoorden:internet, social media, Verkoop, social selling
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Uitgever:NUBIZ
Druk:2
Verschijningsdatum:22-11-2018
Hoofdrubriek:Internet en social media, Reclame en verkoop

Expertrecensies (2)

De kracht van social selling
Sippy van Akker | 21 februari 2019
Volgens auteurs Wessel Berkman en Toni van Dam is 'social selling dé nieuwe manier van verkopen'. Dat staat achterop het omslag van hun boek De kracht van social selling. De kracht van social selling - digitale sales met LinkedIn en andere social media werd onlangs uitgebracht.Lees verder
De Kracht van Social Selling - 'Makkelijk leesbaar boek vol openbaringen'
Pleunie Warnink | 30 januari 2019
Laten we eerlijk zijn, social selling is deels gezond verstand maar zeker in deze tijd ook voor een deel begrip van social platforms als Linkedin, Facebook, Instragram en dergelijke. De kracht van social selling zet alle zaken die je eigenlijk allang had moeten doen, eens handig voor je op een rijtje.Lees verder

Lezersrecensies

4.9 van de 5
24 stemmen
21
3
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
De kracht van social selling - Digitale sales met LinkedIn en andere social media
Wessel Berkman 6 december 2018 De klant koopt anders dan vroeger. De eerste helft van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Wie duimendraaiend afwacht tot de potentiële klant in de tweede helft zelf belt (als hij al belt), loopt veel omzet mis.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Wessel Berkman

Wessel Berkman is commercieel expert en daagt zijn klanten graag uit om in beweging te komen, werkt voor 1 klant per sector en laat zich graag ook afrekenen op behaalde resultaten. Hij is liever ook duidelijk dan alleen maar aardig. Hij is oprichter van commercieel verbeterbureau De Commerciële Revolutie (on en offline commercie, The Social Selling Company (B2B-online) en e-comREBELS (online direct) en The Brown Paper Company (deze laatste verkocht hij in 2017). Daarnaast is Wessel initiatiefnemer van executive netwerken NINTES en NedBricks en The Millennials voor toekomstige bestuurders en neemt deel in verschillende ventures. Wessel is een veelgevraagd spreker over het verschil maken in sales en marketing en leiderschap. Eerder schreef hij bestsellers zoals ‘De Brown Paper-methode’, ‘Sales, in 90 dagen 50% meer omzet!’ en ‘Management zoals het bedoeld is’. In scheurboeken zijn ‘365 vragen uitdagende vragen’ en ‘elke dag een prikkelende vraag’ stelt hij je elke dag een uitdagende vraag om je na te laten denken. Zijn motto is: Don’t follow hypes, create your own! En You’re not here to be average, but you’re here to be awesome.

Andere boeken door Wessel Berkman

Bekijk alle boeken

Over Toni van Dam

Toni van Dam is LinkedIn- en social sellingexpert en partner bij The Social Selling Company en De Commerciële Revolutie. Hij helpt uiteenlopende organisaties met de implementatie van een social selling-strategie en traint salesteams in een nieuwe manier van werken. Hierdoor zijn ze routinematig relevant voor hun klanten en verbetert hun omzet en marge. Toni is tevens gastdocent op Nyenrode.

Andere boeken door Toni van Dam

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

INLEIDING 9
Een commerciële revolutie 12
Wat is social selling? Digitale sales! 14
Een nieuwe routine is noodzakelijk 18
Social selling voor B2B 21
Geen sprint maar een marathon 23
De rol van het management 25
Sales en undercover sales 26
Sales op het hoogste niveau: LEVEL 3 28
De route naar een professionele aanpak 32

STAP 1: POSITIONERING 35
Je personal brand 37
Treffende woorden 40
Social media-profielen 41
De website 60

STAP 2: CONTENT 61
De klantsuccesportfolio als basis 65
Customer journey 70
Verschillende soorten content 72
Kader: Vuistregels voor copyright 77
Content creëren of cureren 84
Content plaatsen 87
Kader: Psychologische beïnvloedingsprincipes 92
Content bewaren 96

STAP 3: CONTACT 99
Prospects vinden 101
Kader: De vier graden van LinkedIn 104
Leads opslaan 110
Een connectie toevoegen 113
Kader: Het consistentieprincipe van Cialdini 125
Leadgeneratie met content 126
Van connectie naar warme relatie 127
Afspreken met je prospect 136
Social selling op je huidige klanten 139

STAP 4: ROUTINE 141
Social selling is een onderdeel van sales 144
In vier stappen naar een dagelijkse routine 151
Checklist 153
10 redenen waarom social selling niet werkt 155
Social selling ondersteunen 157

Tools 169
Salesforce Marketing Cloud 177
Woordenlijst 189

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Adobe InDesign CC 2018 Tips, trucs en technieken
    Jan Ris
    Adobe InDesign CC 2018 Tips, trucs en technieken
    € 21,95
  • De kleine Vloggen voor Dummies
    Gerda van Galen
    De kleine Vloggen voor Dummies
    € 9,99
  • Copy & Concept
    Bert Tobokholt
    Copy & Concept
    € 51,95
  • Happy in je werk
    Carolina Pruis
    Happy in je werk
    € 20,00
  • Ik weet je wachtwoord
    Daniël Verlaan
    Ik weet je wachtwoord
    € 22,99
  • Maak ze gek!
    Aartjan van Erkel
    Maak ze gek!
    € 22,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De kracht van social selling

        De kracht van social selling
        Wessel Berkman , Toni van Dam
        /