Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

How to become a shiny diamond workbook

Translating the 'diamond in the rough' theory into practice

Paperback Engels 2023 1e druk 9797090145605
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Radiate optimism, positivity and energy. Be loyal to your customers (& they will be loyal to you). Never forget to ask what you can do for your customer.

In my sixth management book ‘A Diamond in the Rough’ I wanted to answer the ‘HOW’ question. HOW can you build a customer-centric culture in your organization? A customer-centric culture will be one of the most differentiating factors in the business world in the coming years.

To give my readers an extra boost, I have created this workbook. With this workbook you can really take those first steps to make your culture even more customer-centric.

Specificaties

ISBN13:9797090145605
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:70
Druk:1
Verschijningsdatum:26-9-2023
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem is een enthousiasteling op het gebied van klantbeleving! Zijn missie is om bedrijven te inspireren om meer klantgericht te worden. Steven gelooft in het combineren van gezond verstand, nieuwe technologieën, een empathische menselijke benadering, het spelen van het lange spel en het nemen van sociale verantwoordelijkheid om keer op keer het hart en de zaken van klanten te winnen. Om zijn missie te bereiken, heeft hij 6 internationale bestsellers geschreven (>150.000 exemplaren verkocht); hij deelt nieuwe ideeën op zijn sociale kanalen (inclusief zijn YouTube-kanaal met meer dan 9 miljoen weergaven); hij geeft keynote-presentaties over de hele wereld (>1.500 keynotes in >45 landen) en zijn ideeën worden vaak gedeeld door media zoals Forbes, The Guardian, WARC. Steven vindt zijn inspiratie door bedrijven over de hele wereld te bezoeken. Hij is mede-oprichter van Nexxworks, een inspiratiebureau dat inspiratiereizen organiseert in alle uithoeken van de wereld om leidinggevenden te inspireren hun klantbeleving te verbeteren. Steven is ook een investeerder in bedrijven die gerelateerd zijn aan klantbeleving, zoals IO Digital en SparkX. Steven vult zijn ondernemersactiviteiten aan met zijn werk als parttime marketingprofessor aan de Vlerick Business School en als gastdocent aan de London Business School.

Andere boeken door Steven Van Belleghem

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        How to become a shiny diamond workbook