Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.
Meer over Steven Van BelleghemHow to become a shiny diamond workbook
Translating the 'diamond in the rough' theory into practice
Paperback Engels 2023 1e druk 9797090145605Samenvatting
Radiate optimism, positivity and energy. Be loyal to your customers (& they will be loyal to you). Never forget to ask what you can do for your customer.
In my sixth management book ‘A Diamond in the Rough’ I wanted to answer the ‘HOW’ question. HOW can you build a customer-centric culture in your organization? A customer-centric culture will be one of the most differentiating factors in the business world in the coming years.
To give my readers an extra boost, I have created this workbook. With this workbook you can really take those first steps to make your culture even more customer-centric.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan