

Linda van den Driessche is als onafhankelijk assessmentpsycholoog actief voor verschillende HR-adviesbureaus.
Meer over Linda van den Driessche10 principes om je kracht te ontdekken
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2019 1e druk 9789047013853Samenvatting
Ontspannen, loslaten, hulp vragen, relativeren. Hoe komt het dat we dat niet meer kunnen en zo ver van onze innerlijke kracht verwijderd zijn geraakt? We zijn gestrest, we piekeren te veel, we gaan over grenzen heen, we zijn onzeker en stellen verkeerde prioriteiten… We willen meer en meer, maar weten eigenlijk niet wat.
Dit boek biedt de oplossing, met handvatten om je innerlijke kracht te vinden aan de hand van tien gedragsprincipes. Begin de week voortaan gemotiveerd en eindig de dag voldaan!
Trefwoorden
persoonlijke kracht gedragsprincipes persoonlijke ontwikkeling zelfkennis emotionele intelligentie mindfulness authenticiteit positief denken zelfzorg relaties bewustzijn genieten emotieregulatie prioriteiten stellen probleemoplossing communicatie gedragsverandering assertiviteit overtuigingen stress timemanagement zelfwaardering meditatie levensdoelen neurowetenschap
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Inleiding
Gedragsprincipe 1: wees jezelf
Gedragsprincipe 2: voel wat je moet voelen
Gedragsprincipe 3: zorg voor jezelf
Gedragsprincipe 4: geniet intens
Gedragsprincipe 5: maak je hoofd leeg
Gedragsprincipe 6: benader het positief
Gedragsprincipe 7: zet een stap vooruit
Gedragsprincipe 8: wees je problemen de baas
Gedragsprincipe 9: maak verbinding met anderen
Gedragsprincipe 10: koester je dierbaren
Nawoord
Bijlagen
Dankwoord
Noten
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan