Bloeiende online praktijk lancering
Hoe Jij In 90 Dagen Een Goed Verdienende Kick-Start Creëert
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2018 1e druk 9789463282222Samenvatting
Als jij streeft naar persoonlijke begeleiding van cliënten vanuit een online praktijk dan heb je het juiste boek in handen.
In haar inmiddels vijfde boek Bloeiende Online Praktijk Lancering laat Bloeiende Praktijk mentor Sandra Derksen zien hoe je in korte tijd jouw online praktijk opzet. Sandra onthult hoe je snel en met succes een online praktijk creëert met goed betalende cliënten.
Het is een onmisbare handleiding voor de kritische eerste negentig dagen of je nu een starter bent of al jarenlang een praktijk hebt.
Trefwoorden
online ondernemen online praktijk marketing high-end programma's waardegericht prijzen programmagericht werken locatieonafhankelijk werken e-mailmarketing internetmarketing niche bepalen verkoopgesprekken online zelfstudieprogramma's waarde claimen social media persoonlijke ontwikkeling content marketing e-maillijst opbouwen uniek systeem wervingsstrategieën piramide van succes gratis weggever mindset schaarste principe timemanagement
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Inleiding
DEEL 1 De eerste 30 dagen
-Zorg voor een goede voorbereiding
Wat je moet doen om een goede warming-up te creëren voor een maximaal resultaat uit je kick-start
-Kies je niche
Wat je moet doen om op een authentieke manier onweerstaanbaar aantrekkelijk te worden voor potentiële cliënten
-Maak je aanbodfunnel
Wat je moet doen om je kennis zo te verpakken, zodat je ideale cliënten deze graag willen hebben en waarvoor ze bereid zijn zeer goed te betalen
DEEL 2 De tweede 30 dagen
-Bereid je wervings- en selectieproces voor
Wat voor systeem je moet opzetten, zodat je met de best mogelijke potentiële cliënten in gesprek komt die al in een ‘Ja!’-modus staan
-Trek je eerste online cliënten aan
Welke effectieve marketingstrategieën je kunt toepassen om zo snel als mogelijk je eerste online cliënt(en) aan te trekken, of je nu startend bent of al een praktijk hebt
-Beweeg cliënten van interesseren naar investeren
Wat je moet doen in een eerste gesprek met potentiële cliënten, zodat zij het als een verbindend en transformationeel gesprek ervaren, waardoor zij graag ‘Ja!’ zeggen tegen je aanbod
DEEL 3 De derde 30 dagen
-Varieer je wervingsstrategieën
Welke vierentwintig slimme marketingstrategieën je achter de hand hebt om met de beste potentiële cliënten in gesprek te komen
-Start met je online zelfstudieprogramma
Wat je moet doen om je zelfstudieprogramma te maken, zodat je meer cliënten aantrekt en passieve inkomsten creëert
-Creëer een gratis weggever en bouw een e-maillijst op
Wat je moet doen om keer op keer te kunnen vissen in een vijver van geïnteresseerde potentiële cliënten
Epiloog: na de eerste 90 dagen
Digitale goodiebag
Over de auteur
Dit boek is gesponsord door
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan