Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Editorial Age

How branded journalism breeds lasting attention

E-book Epub met watermerkbeveiliging Engels 2013 1e druk 9789491560118
Direct te downloaden

Samenvatting

Momenteel hebben reclamemakers te maken met een aandachtscrisis terwijl onafhankelijke media kleiner worden. Deze trends nopen journalistiek en reclame ertoe samen te gaan.

Dit boek toont het belang van onafhankelijk denken, uitgeverstalent en een originele stem om te overleven in de media-industrie van morgen. Het verduidelijkt uitdrukkingen als branded content, customer media, content marketing, branded journalism en native advertising.

Specificaties

ISBN13:9789491560118
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:154
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:13-6-2013
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

4.7 van de 5
4 stemmen
3
1
0
0
0

Over Ebele Wybenga

Journalist Ebele Wybenga (1987) schrijft over hedendaagse cultuur, brands en reclame. Hij schrijft voor de weekendeditie van NRC Handelsblad en is columnist voor Adformatie.

Andere boeken door Ebele Wybenga

Inhoudsopgave

Introduction

Facing the crisis in media and advertising
-The commercialisation of independent media
-The attention crisis faced by brands

Turning brands into publishers
-The pioneers
-The avant-garde
-The mainstream

Making publishing and journalism profitable
-Monetising your influence
-The rise of a new kind of media company
-Exploit what you own

Serving and protecting the audience
-The ethics of branded journalism
-Principles for brands and journalists
-Think like an editor

Conclusion

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Editorial Age