Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantsignaalmanagement

Stap voor stap naar een meetbare klantbeleving

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2023 2e druk 9789493202375
Direct te downloaden

Samenvatting

Genomineerd voor de Pim Marketingliteratuurprijs 2016

Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meestal worden die geregistreerd en vervolgens wordt er een lijst opgesteld met verbeteracties en daarna … tja, daarna lopen bedrijven vaak vast. Welke verbeteracties moeten als eerst opgepakt worden? Welke acties leiden tot het meeste resultaat? En hoe toon je aan dat klantbeleving geld oplevert voor de organisatie?
Dit zijn de kernvraagstukken voor klantsignaalmanagement: een methodiek die klantbeleving bestuurbaar maakt op klanttevredenheid én op kosten.

In Klantsignaalmanagement loodst Zanna van der Aa je door alle stappen die nodig zijn om klantbeleving succesvol op de kaart te zetten. Met een sterke combinatie van theoretische onderbouwing en pragmatische toepassing biedt zij inspiratie door middel van praktijkcases, tips en trucs en lessons learned. Kernpunt van het succes van haar methode is meetbaar resultaat en daarmee het financieel zichtbaar maken van de voordelen voor de organisatie.

Specificaties

ISBN13:9789493202375
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Uitgever:Warden Press
Druk:2
Verschijningsdatum:4-12-2023
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0

Over Zanna van der Aa

Dr. Zanna van der Aa is oprichter van KSM fabriek, waar ze al meer dan 15 jaar vernieuwende methoden op het gebied van klantgerichtheid ontwikkelt.

Andere boeken door Zanna van der Aa

Inhoudsopgave

Voorwoord van de auteur
Voorwoord van Prof. dr. Jose M.M. Bloemer
Inleiding

1. Het bestaansrecht van klantsignaalmanagement
2. Wat is klantsignaalmanagement?
3. De klantketen als raamwerk
4. Hoe stuur je op klantbeleving?
5. Hoe verlaag je kosten vanuit klantbeleving?
6. Datagedreven aanpak
7. Verbeteren en innoveren vanuit klantsignalen
8. Wat is de rol van de medewerker?
9. Hoe maak je klantsignaal management tot een succes?
10. Leren en inspireren

Dankwoord
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Klantsignaalmanagement