Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Communicating The New: Methods to Shape and Accelerate Innovation

Paperback Engels 2013 9781118394175
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Deze uitgave herziet de rol van communicatie bij het innovatieproces als een krachtig hulpmiddel voor individuen en teams. Het boek geeft een introductie van de kernconcepten en methoden die helpen bij het beheer van de complexiteit, het zorgen voor synthese en het verduidelijken en verspreiden van belangrijke kennis naar de mensen die aan de hand van deze kennis moeten handelen.

Specificaties

ISBN13:9781118394175
Trefwoorden:strategie, innovatie
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Druk:1
Verschijningsdatum:17-9-2013

Expertrecensies (1)

Nico Jong | 20 januari 2017
We werken in deze tijd aan vraagstukken die in toenemende mate complex zijn. Complexiteit is moeilijk te managen, te structureren en uit te leggen – en toch kunnen we haar niet negeren en haar ook niet platslaan zonder ons werk triviaal te maken. Vroeger hadden we genoeg aan creatieve types om innovatie gestalte te geven.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Kim Erwin

Kim Erwin is an Assistant Professor at the IIT Institute of Design. She comes to academia after fifteen years in the design planning field. In her professional practice, Kim specializes in the information-intensive areas of the planning process, focusing on the communication of user research and strategy for innovation, and has done so for such companies as Motorola, Texas Instruments, Alamo Rent A Car, and other innovation-curious firms.

Andere boeken door Kim Erwin

Inhoudsopgave

Introduction: The Mission and the Mess
Challenges of communicating The New
What's in our way? Three communication myths
Reconceiving the role of communication
Five ways communication methods accelerate innovation

1. Finding the Conceptual Center
-Models and frameworks: Thinking with our eyes
-How to make models work
-Build-to-think prototypes: Thinking with our hands
-Lists and open-ended writing: Thinking with words
-The Takeaway: Five big ideas when seeking the conceptual center

2. Framing the Work
-Metaphors
-Mantras and catchphrases
-Contrast
-Stories
-Artifacts and images
-How (and why) to use multiple frames to greater effect
-The Takeaway: Five big ideas when framing the work

3. Targeting Your Constituents
-The communication plan
-Mental model and orthodoxy analysis
-Quad A diagnostic
-The “Organization as Culture” framework
-Segmenting and targeting constituents
-The Takeaway: Four big ideas when targeting constituents

4. Introduce New Thinking
-Exploratory experiences
-Immersion experiences
-Interaction experiences
-Application experiences
-Extension experiences
-The Takeaway: Five big ideas when introducing new thinking

5. Expand the Conversation
-Communication systems: Give them something rich and relevant
-Performative presentations: Give them something to talk about
-Demonstration artifacts: Give them something to show and share
-The Takeaway: Five big ideas when expanding the conversation
-Conclusion
-Five big shifts in thinking (and doing)
-Advancing the methods base
-Under the hood: Theories, writers and references

Index

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Communicating The New: Methods to Shape and Accelerate Innovation