Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

The Ultimate Question 2.0

How NET PROMOTER Companies Thrive in a Customer-Driven World

Gebonden Engels 2011 9781422173350
Verkooppositie 2440112 dagen in de top 100
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

In de eerste editie van dit boek was de meest essentiële vraag voor de toekomst van uw bedrijf: 'Zou u ons aanbevelen aan een vriend?' Door klanten deze vraag te stellen bent u in staat om mensen die kwaad spreken over uw organisatie en de reputatie van uw onderneming bezoedelen te identificeren, waarmee u kunt voorkomen dat ze overstappen naar de concurrentie.

U genereert hiermee een vitale statistiek: uw Net Promoter Score. Sinds de eerste publicatie van het boek, heeft Net Promotor binnen alle sectoren van het bedrijfsleven organisaties doen transformeren.

In deze geheel herziene en uitgebreide editie beschrijven Fred Reichheld en Rob Markey hoe Net Promoter in de praktijk wordt ingebouwd binnen een volwaardig managementsysteem en buitengewoon goede financiële en competitieve resultaten genereert.

Praktische en inzichtelijke, 'The Ultimate Question 2.0' bevat een blauwdruk voor duurzame groei en succes.

Specificaties

ISBN13:9781422173350
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:290
Druk:2
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

Max Kohnstamm | 28 maart 2013
In 2006 publiceerde Fred Reichfeld 'The Ultimate Question'. In dit boek werd de door Reichfeld en zijn team bij Bain & Company ontwikkelde 'Net Promotor Score' toegelicht. Voor wie het niet precies weet nog even een korte samenvatting van de theorie achter deze methode: Bedrijven met veel loyale klanten realiseren sterkere groei en hogere winsten dan andere bedrijven.Lees verder
Bas van Vlierden | 14 januari 2010
Bedrijven met loyale klanten realiseren sterkere groei en hogere winsten dan andere bedrijven. Deze bedrijven hoeven minder geld uit te geven aan marketing en acquisitie omdat hun loyale klanten dat voor hen doen. Hiermee begint Reichheld zijn betoog.Lees verder

Lezersrecensies

3.0 van de 5
3 stemmen
0
1
1
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
Een 10 voor klantvriendelijkheid
Nienke van Oeveren 11 mei 2012 ‘Wat een simpel model! Hoe kan één enkele vraag nou leiden tot betere klantenbinding?’ De man achter the ultimate question, Fred Reichheld, laat zien dat de weg naar een goede net promoter score niet zo makkelijk is. Op uitnodiging van Bing Research en Futurelab sprak hij in Breda.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Fred Reichheld

Fred Reichheld is a Fellow at Bain & Company. He is the bestselling author of The Loyalty Effect, published by Harvard Business Review Press, as well as numerous articles published in Harvard Business Review.

Andere boeken door Fred Reichheld

Over Rob Markey

Rob Markey is a partner and director in Bain & Company's New York office and head of the firm's global Customer Strategy and Marketing practice.

Andere boeken door Rob Markey

Inhoudsopgave

Preface
Introduction: From Score to System

Part 1: The Fundamentals of the Net Promoter System
1. Bad profits, good profits and the ultimate question
2. The measure of success
3. How NPS drives profitable growth
4. The enterprise story - measuring what matters
5. The rules of measurement

Part 2: Getting Results
6. Winning results with NPS
7. Economics and Inspiration: The Dual Imperatives
8. Close the Loop with customers
9. Organize for the long journey
10. The road ahead

Appendix: Advice for the journey

Notes
Acknowledgements
Index
About the authors

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Ultimate Question 2.0