
Lees verder
Drs. Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter, spreker en oprichter van creatief bureau B.R.A.I.N. Creatives. Hij heeft ruim 20 jaar reclame-ervaring en werkte voor veel van de bekendste merken ter wereld.
Meer over Tim den HeijerDe auteur van de bestseller Het bromvliegffect leert je hoe je met taal stiekem gedrag beïnvloedt
Als alledaagse taal stiekem het gedrag van mensen beïnvloedt, noemen we dat bromvliegtaal. Want woorden en uitdrukkingen werken soms als de bekende vlieg in de wc: ze veranderen ‘vanzelf’ gedrag zonder dat je precies snapt hoe.
Het boek Bromvliegtaal gaat over modderwoorden, hondenfluitjes, knaagvragen en wezelwoorden, maar ook over listig gekozen merknamen, uitgekookte frames, taboetaal, spannende spelling en de kracht van een vloek. En vooral over hoe dezelfde inhoud, verpakt in andere taal, mensen van de bank of juist in de ankers krijgt. Bromvliegtaal is vol humor geschreven en onmisbaar voor iedereen die privé of professioneel met taal bezig is. Want het leert je niet alleen lezen, maar ook schríjven tussen de regels.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken