
Lees verder
Marjolein Visser RM werd zich begin jaren negentig bewust van de baanbrekende mogelijkheden van online marketing tijdens de eerste internetcursus in Nederland.
Meer over de auteurs• Grondige inleiding in e-commerce en e-business;
• praktijkgerichte modellen en onderzoeksresultaten;
• bevat recente ontwikkelingen in AI, AR en VR.
De ontwikkelingen binnen e-commerce en e-business zijn enorm ingrijpend en voltrekken zich in rap tempo. Dankzij nieuwe technologieën zoals AI en machine learning kunnen bedrijven klantgegevens efficiënter analyseren en hun diensten optimaal afstemmen op de wensen van de klant. Dit resulteert in verbeterde klantbeleving, nauwkeurige bestellingen, en een naadloze integratie van sociale mediaplatforms.
Deze nieuwe editie gaat in op de impact van geavanceerde automatisering in productie en logistiek, van gerobotiseerde pick-and-pack-systemen tot zelfrijdende bestelwagens en zelfs drones voor bezorging. Met een sterke focus op milieu en duurzaamheid biedt dit boek een actuele en relevante bron van kennis die onmisbaar is voor studenten die zich willen voorbereiden op de toekomst van e-commerce.
Doelgroep
Dit boek is ideaal voor studenten in economische en technische opleidingen, vanaf het eerste studiejaar, die hun kennis willen bijspijkeren met de meest recente trends en technologieën.
Digitale leeromgeving
Met dit boek krijgen jij en je studenten toegang tot de uitgebreide online omgeving van studiemeister. Als docent krijg je de beschikking over een breed aanbod aan collegematerialen, zoals extra oefeningen, casussen en presentaties die eenvoudig op maat kunnen worden aangeboden. Je studenten verdiepen hun kennis en verbeteren hun vaardigheden met uitlegvideo's, samenvattingen, toetsvragen en begrippentrainers. Zo zijn je studenten goed voorbereid en kun jij tijdens de lessen de verdieping opzoeken!