Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Management

Essentials

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2012 9789020981353
Direct te downloaden

Samenvatting

Managers organiseren succes. Of dat zouden ze toch moeten doen. Ze zouden moeten plannen, efficiënt organiseren, talent ontwikkelen en vooral flink monitoren. Maar doen ze dat wel?

Managers doen bijna alles, behalve wat ze zouden moeten doen. Aan plannen en organiseren komen ze nauwelijks toe. Managers komen steeds voor nieuwe uitdagingen te staan: taakstellingen verschuiven, organisatievormen verouderen zienderogen en nieuwe generaties van medewerkers bieden zich aan. Daarom moet elke manager een zinvolle plaats innemen in de driehoek 'taakstelling - organisatie - mensen'.

Dit boek biedt een antwoord op de allerbelangrijkste managementvragen: Hoe ontstaat succes? Wat bepaalt de resultaten van een organisatie? Is het een kwestie van strategie? Van superieure processen? Van supergemotiveerde mensen? Of nog van iets anders? Kortom, met 'Essentials Management' hebt u alles bij de hand om uw managementbrein te upgraden.

Specificaties

ISBN13:9789020981353
Trefwoorden:management
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:168
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:5-9-2012
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Lezersrecensies

1.0 van de 5
1 stem
0
0
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Marc Buelens

Prof. dr. Marc Buelens doceerde management aan de Universiteit Gent en aan Vlerick Business School. Daarnaast is hij is partner van de Vlerick Business School en schrijft hij wekelijks een column bij 'Trends'. Zijn vakgebied is organisatiekunde en managementgedrag.

Andere boeken door Marc Buelens

Over Annick van Rossem

Annick van Rossem voert onderzoek naar diverse managementconcepten en hoe managers hier constructief mee kunnen omgaan; zij doceert management aan de Vlerick Leuven Gent Management School. Ze heeft jarenlange ervaring in de consultancywereld.

Andere boeken door Annick van Rossem

Inhoudsopgave

1. Waarom management?
2. De resultatendriehoek
3. Beslissingen over taakstellingen: doen als een strateeg
4. Denken als organisatiedeskundige
5. Waarom lopen er hier mensen rond?
6. Tijd voor resultaten
7. Innovatie
8. Managementconcepten 'te koop'

Eindnoten
Over de reeks en de auteurs

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Management