Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het merk mens

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2007 9789020989731
Direct te downloaden

Samenvatting

Winnaar van de PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008;;;Fons Van Dyck over mens en merk. Met exclusieve praktijkgetuigenissen van toonaangevende merken Een BMW op de parking van een Aldi winkel. Een jong kaderlid dat zijn overuren wil laten betalen door zijn bedrijf. Klanten die zelf reclamespots maken. De wereld rondom ons lijkt vol paradoxen. De moderne consument, werknemer en burger, wacht niet meer tot bedrijven zijn behoeften bepalen. De consument grijpt de macht. De mens wordt zelf het merk. Bedrijven en organisaties vragen zich terecht af welke rol voor hen morgen is weggelegd. In Het Merk Mens gaat Fons Van Dyck op zoek naar aanleidingen en oorzaken van deze nieuwe tijdsgeest. Hij beschrijft de drijfveren die het gedrag van consumenten, werknemers en burgers bepalen. En wat brengt de toekomst ons? Dit alles is rijkelijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. Het Merk Mens gunt de lezer ook een exclusieve blik achter de schermen van nationale en internationale merken en bedrijven: Procter & Gamble, KBC, Randstad, Colruyt, Heineken, Umicore. Wat houdt hen wakker? In zeer openhartige gesprekken vertellen topmanagers van deze bedrijven hoe zij vandaag vechten om aandacht en trouw van consumenten en werknemers. Een nieuw merkenparadigma dient zich aan. Hoe kunnen merken morgen hun plaats herwinnen in de wereld van deze nieuwe consument? Dit boek is een must voor iedereen die in een wereld vol paradoxen op zoek is naar de samenhang der dingen.

Specificaties

ISBN13:9789020989731
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:267
Uitgever:Lannoo Campus
Verschijningsdatum:15-11-2007
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Het merk mens
Bert Peene | 15 april 2008
Het zijn verwarrende tijden voor Het Merk. Er zijn nog steeds genoeg marketeers die beweren dat Het Merk het meest waardevolle bezit is van iedere onderneming. Maar er is ook scepsis en die klinkt luider en luider. Met name het huidige merkdenken zou ontoereikend zijn; te opportunistisch, al wordt dat niet met zoveel woorden gezegd. 
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het merk mens