Lees verder
Cor Hospes is verhalenmaker en eigenaar van Merkjournalisten. Auteur van marketing- en managementboeken waaronder enkele bestsellers. En host van de podcast Hart voor Zaken waarin ondernemers vertellen over de liefde voor hun bedrijf, hun mensen en de wereld om hen heen.
Meer over Cor HospesDe power van een contentplatform
Hoe maak je verhalen voor het vinden, binden, bewegen en uitbouwen van je publiek?
Paperback Nederlands 2019 1e druk 9789024426645Samenvatting
Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform. De plek waar jij zelf -rechtstreeks- een relatie met je publiek kunt opbouwen. Waar jouw bedrijf of organisatie kan uitgroeien tot een expert en van waaruit jij die autoriteit kunt verzilveren.
Hoe? Je leert het in De power van een contentplatform. Op basis van een model dat verschillende bedrijven eerder al succesvol hebben toegepast. En een draaiboek waarmee jij je bedrijfscultuur in acht stappen contentklaar maakt.
"Wat een gaaf boek zeg, kan zomaar de nieuwe standaard worden op het gebied van contentmarketing in Nederland." – Bas Hakker, Frank.news
Op 13 februari 2025 zie je Cor Hospes op het IJM Leiderschapsevent. Topsprekers op het gebied van leiderschap, verandering en communicatie nemen je mee op een reis die je niet eerder ervoer. Ben jij er bij? Bekijk het programma >
Specificaties
Expertrecensies (4)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Cor Hospes
Inhoudsopgave
1 WAAROM EEN CONTENTPLATFORM? 19
2 GELOOF, LIEFDE EN VERTROUWEN 39
3 MAAK GEEN CONTENT, VERTEL VERHALEN, VERTEL ONDERSCHEIDENDE VERHALEN 59
4 CONTENTMARKETING IS CULTUURVERANDERING 96
5 EER(ST) JE PUBLIEK 112
6 BEGIN BIJ HET BEGIN: JE STE 128
7 DOMEINEN, THEMA’S, FORMATS EN RUBRIEKEN. OFTEWEL: HOE VERTAAL JE JE DNA NAAR EEN CONTENTPLATFORM? 150
8 JE PUBLIEK UITBOUWEN 175
9 VERZILVEREN 205
EPILOOG 220
DANK 226
BRONNEN EN VERANTWOORDING 229
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan