Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Make Dust or Eat Dust 2.0
Make Dust or Eat Dust 2.0
Make Dust or Eat Dust 2.0
Roland van Kralingen Roland van Kralingen studeerde in Engeland waar hij zijn MBA haalde. Na een aantal jaren bij grote reclamebureaus als Strategy Director te hebben gewerkt, richtte hij TBWA op in Nederland en Spanje. Meer over Roland van Kralingen
Make Dust or Eat Dust 2.0 Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering Justin van Lopik 2 september 2020 Make Dust or Eat Dust 1.0 zag het daglicht in 2005. Dit puntige boek beoogde destijds de tijdgeest te vangen omdat het voor ondernemers steeds belangrijker én lastiger werd om de vinger aan de pols te houden. Nu is er deel 2. Een preview. Lees het volledige artikel
Roland van Kralingen

Make Dust or Eat Dust 2.0

Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering

Paperback Nederlands 2020 9789047014362
2 beoordelingen
Verkooppositie 3814
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
15,-
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

In 'Make Dust or Eat Dust 2.0' laat Roland van Kralingen zien dat het om niet-aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen vraagt om als bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om relevante en duurzame meerwaarde te blijven creëren.

Dit boekje is voor grote en kleine ondernemers, managers, ontwerpers, marketingnerds, reclamemakers, CEO’s, CFO’s, COO’s, onderzoekers, merkgoeroes en alle andere beroepen die zich bezighouden met de creatie en innovatie van succesvolle merken en bedrijven.

Kortom: 'Make Dust or Eat Dust 2.0' is er voor allen die connected moeten zijn met de tijdgeest. Twee uurtjes lezen en dan heb je de tijdsgeest weer te pakken. Gegarandeerd!

Specificaties

ISBN13:9789047014362
Trefwoorden:verandering, merken, marktleider, meerwaarde
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:144
Uitgever:Business Contact
Druk:1
Verschijningsdatum:3-8-2020
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Make Dust or Eat Dust 2.0 Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering
Roland van Kralingen 2 september 2020 Make Dust or Eat Dust 1.0 zag het daglicht in 2005. Dit puntige boek beoogde destijds de tijdgeest te vangen omdat het voor ondernemers steeds belangrijker én lastiger werd om de vinger aan de pols te houden van de woest veranderende context. Nu is er deel 2. Een preview.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Roland van Kralingen

Roland van Kralingen studeerde in Engeland waar hij zijn MBA haalde. Na een aantal jaren bij grote reclamebureaus als Strategy Director te hebben gewerkt, richtte hij TBWA op in Nederland en Spanje. Vervolgens functioneerde hij als lid van de raad van bestuur van TBWA International in Parijs en werkte hij in Japan, Engeland, Amerika, Duitsland en Spanje. In 1993 was hij de initiatiefnemer tot de oprichting van de PositioneringsGroep, die inmiddels in marketingland een grote bekendheid geniet. Roland van Kralingen is auteur van bekende boeken op het gebied van marketing en trends. Hij schreef onder andere 'Superbrands', 'Naar 2020', 'De Transparante Wereld' en 'BrandWorld'. Sinds 2005 is hij als Founder werkzaam bij High Value. Daarnaast is hij auteur van het onlangs verschenen 'Make Dust or Eat Dust.'' Roland van Kralingen is sterk geïnteresseerd tot ontwikkeling in de context, hij is een creatief denker en probeert vooral te werken naar nieuwe inzichten.

Andere boeken door Roland van Kralingen

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

1. Meerwaardecreatie 12
2. De tijdgeest 27
3. Paradigma’s en inzichten 42
4. Nieuwe werkelijkheden 55
5. De opkomst van de gepassioneerde expert 69
6. Connectivity 76
7. De nieuwe definitie van succes 86
8. Vertrouwen 96
9. Aspiraties 115
10. Marketingdisruptie 125
11. Zooming in, zooming out 137
12. De coronacrisis 150

Over de auteur 158

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • De groeimotor
    Roland van Kralingen
    De groeimotor
    € 9,95
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00
  • The offer you can’t refuse
    Steven Van Belleghem
    The offer you can’t refuse
    € 29,99
  • Wacht niet op de wind, ga roeien!
    Jos Burgers
    Wacht niet op de wind, ga roeien!
    € 20,00
  • Service Excellence
    Jean-Pierre Thomassen
    Service Excellence
    € 42,95
  • When digital becomes human
    Steven Van Belleghem
    When digital becomes human
    € 29,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Make Dust or Eat Dust 2.0

        Make Dust or Eat Dust 2.0
        Roland van Kralingen
        /