Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Algemeen management The Human Touch
The Human Touch
The Human Touch
Xavier van Leeuwe Xavier van Leeuwe (1975) leidt de afdeling Consumenten bij Mediahuis, waar hij verantwoordelijk is voor het welzijn van ruim tweehonderd medewerkers en het genereren van voldoende inkomsten. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Xavier van Leeuwe, Matthijs van de Peppel

The Human Touch

Improving Resilience and Agility in Organizations Step-by-Step

Paperback Engels 2020 9789047014447
Verkooppositie 386125 dagen in de top 100
Paperback | NL € 19,99 E-book | NL € 12,99 Paperback | EN € 19,99 E-book | EN € 12,99
Op voorraad | Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
19,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Two young media executives knew their organisation faced epic change – or a swift collapse. They deftly applied smart data and technology, but the quantum leap lay elsewhere: in the connections between people, within and beyond their companies.

Xavier van Leeuwe and Matthijs van de Peppel describe their journey, as adventurers and raconteurs, dreamers and learners. How they and their teams ventured to greater heights, and built robust client relationships. In The Human Touch, they share the experiences they gathered, the insights gained, the inspiration found in literature and the tools they mastered.

'A brilliant, practical manual on how to cope with disruption, based on culture and being human. An absolute must.' - Peter Hinssen, serial entrepreneur, CEO of Nexxworks and author of The Day After Tomorrow

'The authors do an excellent job of joining together their personal experiences with an anthology of modern management theories and modelling.' - Robert-Jan van Berckel, People Partner Northern Europe, Google

Specificaties

ISBN13:9789047014447
Trefwoorden:organisatiecultuur, wendbaar, weerbaar, mensenwerk
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Uitgever:Business Contact
Druk:1
Verschijningsdatum:3-9-2020
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Xavier van Leeuwe

Xavier van Leeuwe (1975) leidt de afdeling Consumenten bij Mediahuis, waar hij verantwoordelijk is voor het welzijn van ruim tweehonderd medewerkers en het genereren van voldoende inkomsten. Samen met Matthijs van de Peppel schreef hij De relatie-economie; ze spreken regelmatig op internationale congressen.

Andere boeken door Xavier van Leeuwe

Bekijk alle boeken

Over Matthijs van de Peppel

Matthijs van de Peppel (1983) werkt als directeur marketing, data en service bij NRC Media. Samen met Xavier van Leeuwe schreef hij ‘De relatie-economie’. Ze spreken regelmatig op internationale congressen.

Andere boeken door Matthijs van de Peppel

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Why we wrote this book
Introduction: what the media business can
teach you about disruption
Structure of the book

Part I – Organizational culture
1. The mission as a foundation
2. Connecting to the other
3. Connecting the whole organization

Part II – Employees
4. The right employees
5. Motivated employees

Part III – Customers
6. The right customers
7. Engaged customers

Stay connected
More inspiration
About the authors
Sources

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Mensenwerk
    Xavier van Leeuwe
    Mensenwerk
    € 19,99
  • Werk heeft het gebouw verlaten
    Jitske Kramer
    Werk heeft het gebouw verlaten
    € 17,50
  • Voorbij de managementmaatschappij
    Marjolein Quené
    Voorbij de managementmaatschappij
    € 19,95
  • The Customer Centricity Playbook
    Peter Fader
    The Customer Centricity Playbook
    € 21,21
  • Jij moet je bek houden!
    Caroline Koetsenruijter
    Jij moet je bek houden!
    € 20,00
  • Asset management en onderhoud
    Jan Tromp
    Asset management en onderhoud
    € 33,50

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Human Touch

        The Human Touch
        Xavier van Leeuwe , Matthijs van de Peppel
        /