Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Het communicatieboekje

Hoe je jezelf duidelijk maakt

Gebonden Nederlands 2018
Verkooppositie 404616 dagen in de top 100
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Hoe bereid je je voor op een sollicitatiegesprek? Hoe communiceer je met je geliefde, je baas of je werknemers? Hoe wapen je je tegen fake news? En, misschien nog wel belangrijker, hoe luister je aandachtig?

De antwoorden op deze prangende alledaagse vragen vind je in 'Het communicatieboekje' van Mikael Krogerus en Roman Tschäppeler. Met '50 Succesmodellen' hielpen ze wereldwijd al een miljoen lezers om helder te denken en de juiste beslissingen te nemen. Nu is het succes duo terug met een waardige opvolger waarin ze ons coachen op het gladde ijs van de communicatie. Wederom in een oogstrelende, Moleskineachtige uitvoering.

Specificaties

ISBN13:9789057599088
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:192
Druk:1
Verschijningsdatum:4-6-2018

Expertrecensies (3)

Het communicatieboekje - 'Een smaakvol geheel en een echt hebbedingetje'
Nico Jong | 18 oktober 2018
Communiceren doen we allemaal, de een echter wat beter dan de ander. We doen dat zonder instrumenten bij de hand te hebben om die communicatie gemakkelijker of beter te laten verlopen. Het Museum für Kommunikation in Bern vroeg Mikael Krogerus en Roman Tschäppeler daarom voor een tentoonstelling de belangrijkste communicatietheorieën te verzamelen en met diagrammen toe te lichten.Lees verder
Het communicatieboekje - 'Prachtig, klein én compleet naslagwerk'
Liesbeth Tettero | 12 juli 2018
In een ver verleden leerde ik over taalhandelingen, illocuties en perlocuties, uit een boek van John Austin uit 1955. En nu kwam ik die termen zo maar ineens tegen in Het Communicatieboekje! Een hele module van mijn studie Communicatiekunde in twee pagina’s glashelder uitgelegd!Lees verder
Het Communicatieboekje - 'Erg leuk en inspirerend'
Martijn Anderson | 6 juli 2018
Is het mogelijk om 43 belangrijke theorieën in de geschiedenis van de communicatie samen te vatten in 86 pagina's? En dan geen A4-tjes maar bladzijden zo groot dat het boekje in je binnenzak past? Is het mogelijk om iedere theorie vervolgens zo uit te leggen dat iedere lezer hem snapt?Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Mikael Krogerus

Mikael Krogerus (1976) werkt als redacteur voor NZZ Folio, het magazine van de Neue Züricher Zeitung. Eerder werkte hij voor het televisieprogramma Chat the Planet in New York. Samen met Roman Tschäppeler schreef hij 50 succesmodellen en het Vragenboek.

Andere boeken door Mikael Krogerus

Over Roman Tschäppeler

Roman Tschäppeler (1978) werkte voor de Zwitserse ideeënfabriek BrainStore. Hij is oprichter van het bureau Kommunikationskiosk GUZO, dat reclamecampagnes ontwikkelt. Samen met Mikael Krogerus schreef hij 50 succesmodellen en het Vragenboek.

Andere boeken door Roman Tschäppeler

Inhoudsopgave

We moeten praten

-Massa's en media
-Liefde en vriendschap
-Werk en carrière
-Zelf en inzicht

Bronnen
Dankwoord
Auteurs

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het communicatieboekje