

Frans de Groot is #1 bestsellerauteur en grondlegger van de Bitsing-methode – een revolutionaire aanpak voor blijvend zakelijk succes, bekend om zijn verbluffende resultaten. De methode is gebaseerd op 30 jaar wetenschappelijk en praktijkonderzoek en wordt wereldwijd toegepast als bewezen instrument voor groei, continuïteit en duurzame impact.
Meer over Frans de GrootCompanies Built to Last
A Proven method for Sustaining Business Success
Paperback Engels 2025 1e druk 9789063699512Samenvatting
Are you the driving force behind your company’s success?
As an entrepreneur, business owner, CEO, director, or manager, you shoulder the responsibility for your organisation’s growth and sustainability. It’s a challenging role, and even the best of us occasionally ask ourselves: Am I doing everything right?
Companies Built to Last is the follow-up to the No. 1 bestseller The Seven Laws of Guaranteed Growth. This book introduces the Bitsing method, a scientifically proven system developed over the past 30 years. In just seven straightforward steps, you’ll learn how to guide your organisation toward its goals while avoiding the common pitfalls that trip others up.
Whether you’re leading a large multinational or running a smaller business, this book provides a practical, hands-on guide to embedding the Bitsing method into your everyday operations. With real-world examples, actionable tools, and expert tips, you’ll have everything you need to ensure long-term success. The seven-step method will help you, for instance, make more informed decisions about your business positioning, marketing investments, and sales growth.
But Companies Built to Last isn’t just about achieving success—it’s about building a business that people genuinely want to be part of. It’s about creating a company that not only drives profit but also has a positive impact on society and the environment. It’s about building something you can be truly proud of.
Let’s transform your business—forever.
Trefwoorden
bitsing bedrijfscontinuïteit ondernemerschap strategie bedrijfsgroei succesfactoren financieel management marketing doelgroepbenadering resultaatvoorspelling roi klantgerichtheid onderscheidend vermogen duurzaam ondernemerschap verkoopstrategie merkbekendheid businessmodel klantervaring procesoptimalisatie klantsegmentatie merkimago klantloyaliteit conversieoptimalisatie business case bedrijfsresultaat winstgevendheid marktbenadering klantacquisitie upselling
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan