Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
e.a.

Verras de klant!

101 inspirerende ideeën

Gebonden Nederlands 2011 9789074864640
Voormalig top 100Totaal 4 dagen
Niet leverbaar.

Samenvatting

Zeg nou eens eerlijk, wie houdt er niet van verrassingen? Iedereen vindt het leuk om verrast te worden.
Mensen worden blij van een onverwacht, attent gebaar. Zo ook klanten. Het is belangrijk uw klanten steeds opnieuw op een creatieve wijze te verrassen. Geef ze net iets meer aandacht dan ze verwachten. Doe altijd iets extra's. Kortom, 'Verras de Klant'. Bijvoorbeeld met een kerstkaart in de zomer, een offerte verpakt in een blik of laat uw klant zomaar een prijs winnen. U zult ervaren dat klanten uw initiatieven belonen, want u bent immers diegene die opvalt tussen al die andere verkopers waar hij mee te maken heeft. En daar gaat het om!

Dit boek is bestemd voor iedere verkoper die iets extra's voor zijn klant wil doen. Het bevat meer dan honderd inspirerende ideeën voor een creatieve klantgerichte aanpak in de praktijk. Ideeën die verfrissend en verrassend zijn. Ideeën die vooral bruikbaar en eenvoudig toepasbaar zijn. Ideeën waarbij creativiteit de belangrijkste succesfactor is.
Ervaar hoe leuk en inspirerend het is om de inspiratietips uit dit boek toe te passen!

Specificaties

ISBN13:9789074864640
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:112
Druk:4
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Expertrecensies (1)

Verras de klant!
Daniëlle de Jonge | 9 juli 2008
Opvallen op eigen wijze. Is dat niet wat we allemaal willen bij onze (potentiële) klanten? Producten en diensten zijn niet het enige wat we te bieden hebben - daarvan zijn al zo veel aanbieders. Dus zoeken we naar creatieve oplossingen om net wat meer aandacht te trekken bij de klant. Rob Snoeijen heeft 101 ideeën uitgewerkt in 'Verras de klant!'. Sommige zo eenvoudig dat je je afvraagt 'waarom doe ik dit nog niet?', andere vragen om wat meer inzet en durf. Typisch zo'n boek dat u niet één keer maar misschien wel honderd-en-een keer leest. Want er staan zoveel tips en ideeën in dat u er jaren mee vooruit kunt. Laat u inspireren!
Lees verder

Lezersrecensies

4.7 van de 5
3 stemmen
2
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Rob Snoeijen

Volgens Rob Snoeijen is het laten groeien van mensen en hun organisaties het mooiste wat er is. Met veel enthousiasme inspireert hij zijn klanten en de salesmensen die aan zijn trainingen deelnemen. En wat maakt Rob bijzonder? Hij motiveert anderen om te veranderen, de handen uit de mouwen te steken en het geleerde direct toe te passen. Met succes als resultaat. Zijn motto: Snoeijen doet Groeien. Rob Snoeijen (1963) is een salesprofessional pur sang. Hij is gecertificeerd trainer, coach, spreker en ondernemer en heeft meer dan 25 jaar verkoop- en managementervaring. Vanuit zijn initiatief SalesTopics / Accelerate your sales! (SalesTopics.nl) helpt hij bedrijven en salesprofessionals met het verbeteren van hun commerciële rendement. Dat doet hij vanuit zijn rol als ‘sales-inspirator.’ Mede door zijn creatieve, klantgerichte aanpak is Rob in 2005 genomineerd als Key Account Manager van het jaar, door de Sales Management Association (SMA). Aan de TFC Trainers Academy behaalde hij de Post-HBO-Registeropleiding voor Professioneel Trainer. Eerder verschenen van de hand van Rob Snoeijen drie bestsellers: 'Verras de Klant' (4e druk, 2011), 'Knuffel de Klant' (2e druk, 2011), 'Verleid de Klant' (3e druk, 2016) en dan nu 'Sales-ABC' (2022).

Andere boeken door Rob Snoeijen

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Verrassende kennismaking
2. Offertes die verrassen
3. Presentaties die verrassen
4. Verrassende klantmomenten
5. Georganiseerde verrassingen
6. Verras de klant-kalender
7. Interne klanten verrassen
8. Verrassende klant-oneliners
9. Verrassende relatiegeschenken
10. Tot slot … verras uzelf!

Over Rob Snoeijen
Extra verrassing

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verras de klant!