Lees verder
Jos Burgers is bestsellerauteur van managementboeken en spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid.
Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zes van zijn boeken zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar.
Meer over Jos BurgersGeef nooit korting!
En 31 andere adviezen over omgaan met prijsdruk
Gebonden Nederlands 2011 1e druk 9789089650719Samenvatting
Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar toegenomen. En de verwachting is dat daar voorlopig geen einde aan zal komen, zelfs niet als de economie herstelt.
In 'Geef nooit korting!' laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Op een luchtige manier beschrijft hij hoe u prijsdruk voorkomt en tegengaat. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.
Ontdek dat er vele manieren zijn om in de dagelijkse praktijk aan prijsdruk te ontsnappen. Wees trots op de prijzen die u voor uw producten en diensten vraagt. Realiseer u hoe waardevol u bent voor uw klanten en laat u niet gek maken. Als klanten zeggen dat u te duur bent, is dat vervelend. Maar het is pas echt een ramp als u dat zelf ook vindt!
Specificaties
Expertrecensies (4)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Jos Burgers
Inhoudsopgave
1. Geef nooit korting!
2. Geef in elk geval geen geld!
3. Zie ik zo bleek?
4. Je kop staat me niet aan
5. Nog even naar de prijs kijken
6. Bukken terwijl niemand slaat
7. Echte of onechte prijsdruk?
8. Doet u mij maar de goedkoopste shit
9. Gek op prijsbezwaren
10. Nieuwe borsten in de aanbieding
11. De psychologische prijs van een Boeing
12. Heel veel geld
13. Concurrenten kies je zelf uit
14. Is het goedkoop of lijkt het goedkoop?
15. Je moet wel afdingen
16. You're my friend
17. Preventief ruimen
18. De theorie van de Amsterdamse taxichauffeur
19. Een prijsdrukverlagend middel
20. Gek op aanbiedingen
21. Van een prijs een prijsje maken
22. Ik zit in een hele bijzonderde branche
23. Garantie geven heeft weinig zin
24. Prijsbezwaren tackelen
25. Duurder is zo gek nog niet
26. Er is maat één juiste p[rijs
27. Over de prijs hoef ik zeker niet te beginnen?
28. Op=op
29. Van een oud vrouwtje geweest
30. Er kan altijd nog vijf procent vanaf
31.De kortste weg naar meer winst
Over de auteur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan