Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Communicatie en media In de Media
In de Media
In de Media
Marike Timmermans Als gepassioneerd ondernemer stond Marike Timmermans aan de wieg van ‘game changer’ Persbureau Novum Nieuws. Meer over Marike Timmermans
Preview - In de media Justin van Lopik 10 july 2015 90% van de persberichten wordt ongelezen weggegooid. Maar dat hoeft niet uw persbericht te zijn! Marike Timmermans deelt in In de Media haar ervaringen en praktische handvatten en tips. In deze preview gaat ze er alvast kort op in. Lees het volledige artikel
Marike Timmermans

In de Media

Zo komt u in het nieuws

Paperback Nederlands 2015 9789081834810
4 beoordelingen
Verkooppositie 3011
Paperback | NL € 14,95 E-book | NL € 9,95
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
14,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Redacties worden steeds kleiner en het nieuwsaanbod groeit met de dag. Deze overvloed leidt ertoe dat 90% van de persberichten ongelezen wordt weggegooid. Hoe concurreer je als ondernemer met jouw nieuws in dat geweld?

Dit boek is ontstaan op verzoek van de klanten van Marike Timmermans. Deelnemers aan haar trainingen en workshops behalen aantoonbaar waardevolle resultaten. Journalisten, redacteuren, woordvoerders en vakgenoten weten haar te vinden en erkennen haar informatie en de expertise van haar en haar klanten. Zo wordt wederzijds vertrouwen opgebouwd en benut.

Marike deelt haar ervaringen in praktische handvatten en tips. Haar boek 'In de Media' behandelt - handzaam en overzichtelijk - het werkveld van (free) publicity. Het is gelardeerd met praktijkvoorbeelden, waarmee de vertaalslag naar uw eigen branche makkelijk te maken is. De ondertitel 'Zo komt u in het nieuws' belooft zeker niet te veel.

Specificaties

ISBN13:9789081834810
Trefwoorden:communicatie, communiceren, media, pers
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:103
Uitgever:Marike Timmermans
Druk:1
Verschijningsdatum:1-5-2015
Hoofdrubriek:Communicatie en media

Expertrecensies (1)

Angelina Hammond | 18 september 2015
Voor mij, als PR- en communicatieprofessional, is het extra interessant om ‘In de media’ te lezen. Zal Marike Timmermans erin slagen om op een laagdrempelige manier de ondernemer te helpen om ‘nieuwswaardig’ over te komen? Met een compact boekje met de titel ‘In de media’ slaagt zij daar makkelijk in.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
4 stemmen
4
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Preview - In de media
Marike Timmermans 10 juli 2015 90% van de persberichten wordt ongelezen weggegooid. Maar dat hoeft niet uw persbericht te zijn! Marike Timmermans deelt in In de Media haar ervaringen en praktische handvatten en tips. In deze preview gaat ze er alvast kort op in.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Marike Timmermans

Als gepassioneerd ondernemer stond Marike Timmermans aan de wieg van ‘game changer’ Persbureau Novum Nieuws. Haar overstap naar zelfstandig persvoorlichter is in 2013 uitgemond in een franchiseorganisatie onder de formulenaam UwPersvoorlichter. Zij kent het hele spectrum van binnenuit, van de gepassioneerde vakman tot de ambitieuze onderzoeksjournalist. Niet alleen vindt zij steeds weer creatieve en communicatieve oplossingen voor de verschillende partijen, zij weet wat de spelers beweegt, maar vooral ook wat hen tegenhoudt. Haar focus ligt op kleine en middelgrote organisaties en verenigingen. “Hier vind je het nieuws. Authentieke ondernemers en mensen met een overtuigende boodschap hebben vaak een verrassend vernieuwende visie en een sterke missie. Zij weten hun vakgenoten te boeien. Ik leg graag de verbinding tussen hun bedrijven, de media en hun gezamenlijke doelgroep.”

Andere boeken door Marike Timmermans

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Free publicity
1.1 Wat is free publicity
1.2 Vormen van free publicity
1.3 Wanneer zet ik free publicity in
1.4 Heeft mijn bericht nieuwswaarde
1.5 Samengevat

2. Het persbericht
2.1 Wie is de doelgroep
2.2 Opbouw van het persbericht
2.3 Versturen van het persbericht
2.4 Wanneer versturen
2.5 Geen enkele respons
2.6 Samengevat

3. De perslijst
3.1 Waarom een perslijst
3.2 De Planning
3.3 Samengevat

4. Media relaties
4.1 Wat leest, luistert, kijkt jouw doelgroep
4.2 Joint promotion
4.3 Het onderhouden van media relaties
4.4 Samengevat

5. Track & Trace
5.1 De follow-up
5.2 Traceren van je naam
5.3 Reageren op negatieve publiciteit?
5.4 Samengevat

Begrippenlijst

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • In de Media
    Marike Timmermans
    In de Media
    € 9,95
  • Handboek communicatiestrategie
    Betteke van Ruler
    Handboek communicatiestrategie
    € 29,95
  • Now we’re talking!
    Frank Weijers
    Now we’re talking!
    € 10,00
  • Socrates op sneakers
    Elke Wiss
    Socrates op sneakers
    € 20,99
  • Fanstrategie
    Wil Michels
    Fanstrategie
    € 24,95
  • Ben ik in beeld?
    Gijs Weenink
    Ben ik in beeld?
    € 12,50

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        In de Media

        In de Media
        Marike Timmermans
        /