Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Communicatie en media Social Selling met LinkedIn
Social Selling met LinkedIn
Social Selling met LinkedIn
Patrick Petersen online strateeg, marketeer, bestsellerauteur en internetondernemer bij o.a. AtMost.nl. Meer over Patrick Petersen
Social Selling met LinkedIn - Digitaal klantmanagement in een nieuwe economie Karin de Zwaan 25 january 2021 Lees het volledige artikel
Patrick Petersen

Social Selling met LinkedIn

Digitaal klantmanagement in een nieuwe economie

Paperback Nederlands 2020 9789082298147
Verkooppositie 517
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
20,21
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Het praktische en handige Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Het kleurrijke leer- en managementboek geeft inzichten in het verbeteren van de vindbaarheid, het aantrekken van besluitvormers en het verstevigen van digitale, zakelijke relaties. Het praktische leer- en managementboek Social Selling met LinkedIn is uniek inzijn soort.

De handzame uitgave biedt de beginnende LinkedIn-gebruiker, als ook de professional, nieuwe (theoretische) inzichten die direct worden omgezet in de praktijk. Het crossmediale en kleurrijke boek helpt een effectieve social selling aanpak te ontwikkelen en ook uit te voeren. Hierbij worden de actuele social selling toepassingen ingezet, gecombineerd en uitgelicht.

De bijlagen op de ondersteunende website https://www.socialsellingmetlinkedin.nl maken van het boek een crossmediale beleving met als doel: scoren met een werkende social selling mix op en met LinkedIn! Het boek mixt naadloos de vele nieuwe mogelijkheden van contentmarketing, leadgeneratie en social media engagement tot een social selling mix.

Specificaties

ISBN13:9789082298147
Trefwoorden:contentmarketing, linkedin, social selling, Customer Journey
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:128
Uitgever:AClassBooks
Druk:1
Verschijningsdatum:15-1-2021
Hoofdrubriek:Communicatie en media, Internet en social media

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Social Selling met LinkedIn - Digitaal klantmanagement in een nieuwe economie
Patrick Petersen 25 januari 2021 Digitaal zaken doen, groeiende personal branding, het massaal digitaal streamen en zo op een (post)corona-manier relaties en klanten te bedienen, is anno 2021 makkelijker dan ooit. Het beheer van relaties op de sociale platformen is vooral relevanter geworden en op - bijvoorbeeld - social media platform LinkedIn nog beter gericht op het juiste publiek. Het is de claim uit de nieuwste uitgave van social media marketing specialist Patrick Petersen RDM MA MSc. In zijn nieuwste, crossmediale boek Social Selling met LinkedIn sleept hij de kleine ondernemers en zzp'ers door de digitale, thuiswerk coronacrisis heen. 
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Patrick Petersen

Patrick Petersen RDM MA MSc is senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht. Extra masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, brachten hem tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement en de moderne contentstrategie. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer.

Andere boeken door Patrick Petersen

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Dankwoord
Voor wie is het boek geschikt?
De doelmatige opbouw
Het gebruik van het boek

1 Van passief banenplatform naar actieve social selling

Een betrouwbaar, zakelijk netwerk als gat in de markt
Linkedin begint met direct marketing
LinkedIn en de eerste kenmerken van social selling
Linkedin als contentplatform voor thought leaders
Linkedin sinds 2016 onderdeel van Microsoft
De kracht van de Company Pages wordt ontdekt
De hashtag en meer personal social selling
Privacy: van koude acquisitie naar opgewarmde social selling
In 2019 en 2020 wordt social selling met LinkedIn spannend
De vernieuwde events als leadgeneratoren
Stories en meer interactieve content
Van passief netwerk naar actief social selling platform
Personal branding, digitaal klantmanagement en de Why?

2 Via DNA en SSI naar een profiel gericht op social selling

Verschillen social selling en sales
Digitaal klantmanagement vanuit het DNA
De methodiek van het VAK-EI
Het digitale DNA op basis van de Social Selling Index
Ontwerp een persona voor persoonlijke content
De strategische stappen van de social selling strategie

3 SSI, DMU, ZMOT en de tactische invulling van de social selling mix

Van moment of truth naar de fasen van een klantreis
Van klantreis naar het team van decision makers
De tijdlijn van de decision makers

4 Personal branding, reputatiemanagement en meer traffic

Doelstelling: Personal branding en reputatiemanagement
De middelenmix personal branding en reputatiemanagement
De middelenmix en meer traffic op en met LinkedIn
De middelenmix en het algoritme

5 Thought leadership en Sponsored Content

De middelenmix voor thought leadership
De middelenmix: stappenplan Sponsored Content

6 Klantinformatie, engagement en communitybuilding

Doelstelling: klantinformatie, communitybuilding en meer engagement
De middelenmix voor meer klantinformatie en communitybuilding
De middelenmix voor meer engagement

7 Leadgeneratie

Doelstelling: Leadgeneratie
De middelenmix voor meer leads en nurturing
Connect! Hierbij een kortingscode voor een praktijksessie!

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Voice
    Maarten Lens-Fitzgerald
    Voice
    € 18,99
  • Socrates op sneakers
    Elke Wiss
    Socrates op sneakers
    € 20,99
  • Noteer jij dit even?
    Ellis Buis
    Noteer jij dit even?
    € 23,50
  • Waar laat ik mijn handen?
    Serge van Rooij
    Waar laat ik mijn handen?
    € 17,99
  • Now we’re talking!
    Frank Weijers
    Now we’re talking!
    € 10,00
  • Handboek communicatiestrategie
    Betteke van Ruler
    Handboek communicatiestrategie
    € 29,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Social Selling met LinkedIn

        Social Selling met LinkedIn
        Patrick Petersen
        /