Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Hoera, ik heb een winkel!
Hoera, ik heb een winkel!
Hoera, ik heb een winkel!
Harry Bijl Harry Bijl – schrijver, innovator en inspirator in de retail Harry is geboren in een retailomgeving en sindsdien ademt en leeft hij retail. Meer over Harry Bijl
Hoera, ik heb een winkel! - Doen waar je goed in bent en daarin excelleren Justin van Lopik 5 june 2018 Hoera, ik heb een winkel! is als de retail zelf: scherp, afwisselend en actueel. De lezer wordt in begrijpelijke taal meegenomen in de ontwikkelingen op het gebied van retail. Een visueel aantrekkelijk en inhoudelijk sterk boek. Lees het volledige artikel
Harry Bijl

Hoera, ik heb een winkel!

Een winkel voor mijn klanten

Gebonden Nederlands 2017 9789082776201
1 beoordeling
Verkooppositie 9042
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
39,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

'Hoera, ik heb een winkel!' onthult de fijne kneepjes van retailmarketing. Je leest over kansen en mogelijkheden voor winkels. Over hoe je met jouw team kan excelleren door te onderscheiden. Welke keuzes maak jij?

De informatie, inzichten en interviews vormen voor iedereen een schat aan inspiratie. Je leest het boek makkelijk van het begin tot eind of in elke willekeurige volgorde. Zodat je aan de slag kan. Vandaag weten, morgen doen.

Specificaties

ISBN13:9789082776201
Trefwoorden:retail, retail marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:228
Uitgever:INretail
Druk:1
Verschijningsdatum:20-11-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Hoera, ik heb een winkel! - 'Een verfrissende kijk'
Fred Rutgers | 31 mei 2018
Hoera, ik heb een winkel! Een winkel voor mijn klanten geschreven door Harry Bijl is voor mij een speciaal boek. Toen ik werd gevraagd om hier een recensie over te schrijven kreeg ik spontaan het gevoel; ‘hoera, weer eens echt een leuk boek om te lezen!Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Hoera, ik heb een winkel! - Doen waar je goed in bent en daarin excelleren
Harry Bijl 5 juni 2018 Hoera, ik heb een winkel! is als de retail zelf: scherp, afwisselend en actueel. De lezer wordt in begrijpelijke taal meegenomen in de ontwikkelingen op het gebied van retail. Een visueel aantrekkelijk en inhoudelijk sterk boek voor iedereen die van de retail houdt.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Harry Bijl

Harry Bijl – schrijver, innovator en inspirator in de retail Harry is geboren in een retailomgeving en sindsdien ademt en leeft hij retail. Als innovator en inspirator bij INretail, de grootste retailorganisatie in Nederland, is hij dagelijks te vinden in winkelgebieden en spart hij graag met winkelliefhebbers over kansen en ontwikkelingen. Opleiding en werk Jarenlang volgde hij managementopleidingen bij grootwinkelbedrijven. Na het afronden van zijn studie is hij achtereenvolgens inkoper damesmode, inkoopmanager divisie mode en adjunct directeur Fashion bij retailservice organisatie Euretco geweest. Hij werkte drie jaar als commercieel directeur bij de Clous Mode, een Brabants familiebedrijf. Theorie en praktijk Het delen van positieve energie en mensen met elkaar verbinden is zijn handelsmerk. In de afgelopen jaren gaf Harry honderden presentaties over de retail-ontwikkelingen aan ondernemers, medewerkers, vastgoedeigenaren, studenten en docenten, en andere stakeholders in de retail. Naast de theorie is hij een man van de praktijk. Inmiddels leidde Harry al meer dan honderd Hoera Safari’s, waarin ondernemend Nederland op pad gaat en kennis maakt met de retail in diverse steden in de wereld. En voor diegene die nog niet mee zijn geweest op safari, zij kunnen de belevenissen en inspirerende verhalen lezen in de wekelijkse rubriek Bijl Blogt. Een droom, een boek Zijn droom om alle kennis en ervaringen te delen in een boek, kwam in december 2017 uit. INretail maakte het mogelijk om een inspirerend boek uit te geven. ‘Hoera ik heb een winkel!’ is een tijdloos en lekker lezend handboek geworden dat mensen helpt om inzicht te krijgen in wat speelt in de retail. Alle hoofdstukken worden door het ‘Retail Excellence Model’ logisch met elkaar verbonden. Je leest het boek zowel van begin tot eind als andersom. Dankzij de professionele samenwerking met drie vakvrouwen (co-auteur Paula Vos, eindredacteur Nathalie Rohof en vormgeefster Marjolijn Broekema) kwam de droom uit. Lezers van het boek zijn positief verrast over zowel de inhoud als de vormgeving. Het boek helpt ondernemers om keuzes te maken die van belang zijn voor bedrijf, mensen en de gasten. Het inspireert om stappen te zetten en de werkzaamheden en processen beter in te richten.

Andere boeken door Harry Bijl

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Waarom dit boek?
Van Passie naar Progressie

De P van Passie
De P van Prioriteiten
De P van Profijt
De P van Product
De P van Plek
De P van Personen
De P van Plezier
De P van Promotie
De P van Prijs
De P van Progressie

Hoera
Colofon

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • De supermarktsurvivalgids
    Teun van der Keuken
    De supermarktsurvivalgids
    € 20,00
  • Assortment and Merchandising Strategy
    Constant Berkhout
    Assortment and Merchandising Strategy
    € 38,14
  • Word eens volwassen! - Next level online ondernemen
    Christiaan Slierendrecht
    Word eens volwassen! - Next level online ondernemen
    € 21,95
  • Wacht niet op de wind, ga roeien!
    Jos Burgers
    Wacht niet op de wind, ga roeien!
    € 20,00
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00
  • The Offer You Can't Refuse
    Steven Van Belleghem
    The Offer You Can't Refuse
    € 29,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Hoera, ik heb een winkel!

        Hoera, ik heb een winkel!
        Harry Bijl
        /