Patrick van Burgel is organisatie- en ICT-deskundige. Hij studeerde bedrijfskunde aan Universiteit Nyenrode en autotechniek aan de Hogeschool in Apeldoorn.
Meer over Patrick van BurgelBriljant Overtuigen - Hoe dan?!
Waardegedreven Winnen in een Waanzinnige Wereld
Gebonden Nederlands 2024 1e druk 9789083272238Samenvatting
Briljant Overtuigen - Hoe dan?! Waardegedreven Winnen in een Waanzinnige Wereld
We leven in een wereld waar vaak de luidste stemmen overheersen, terwijl waardevolle mensen en teams onopgemerkt blijven. In "Briljant Overtuigen - Hoe dan?!", onthult Patrick van Burgel zijn missie: mensen met de grootste waarde laten schitteren. Dit boek is een essentiële gids voor iedereen die meer te bieden heeft dan momenteel wordt erkend. Met een helder stappenplan en een methodische aanpak leert Van Burgel hoe je jouw unieke waarde effectief kunt tonen.
Ontdek hoe je met diepte, perspectief en tijd jouw overtuigingskracht kunt vergroten en de kansen kunt grijpen die je verdient. Neem deel aan deze ontdekkingsreis en vind je plek in een wereld die jouw waarde nodig heeft.
Patrick van Burgel staat bekend om zijn unieke benadering van waardegedreven winnen, waarbij authenticiteit en toegevoegde waarde centraal staan. Hij richt zich op het werkelijk begrijpen van wat de klant of omgeving nodig heeft en zoekt daarbij aansluiting met jouw eigenlijke waarde. Patrick was de architect van talloze succesvolle voorstellen, wat resulteerde in diverse miljoenencontracten. Met zijn diepgaande inzichten en praktische strategieën inspireert hij professionals en organisaties om hun waarde te ontdekken en volledig te benutten.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Leven in een waanzinnige wereld
Mijn pad naar Waardegedreven Winnen
Waarom winnen belangrijk is
Verliezen als onderdeel van winnen
Hoe gebruik je dit boek
2. DE BASIS VAN WINNEN MET WAARDE
Dimensie 1: Diepte
Dimensie 2: Perspectief
Dimensie 3: Tijd
Het overzicht van de 3 dimensies van winnen
Het maakproces van Waardegedreven Winnen
3. ONTDEKKEN
De Buitenblik
De Buitenblik-Wat
De Buitenblik-Werkwijze
De Buitenblik-Waarom
De Buitenblik-Wereldbeeld
De Van buiten- naar binnenblik
De Van buiten- naar binnenblik-Wat
De Van buiten- naar binnenblik-Werkwijze
De Van buiten- naar binnenblik-Waarom
De Van buiten- naar binnenblik-Wereldbeeld
De Binnenblik
De Binnenblik-Wat
De Binnenblik-Werkwijze
De Binnenblik-Waarom
De Binnenblik-Wereldbeeld
De Van binnen- naar buitenblik
De Van binnen- naar buitenblik-Wat
De Van binnen- naar buitenblik-Werkwijze
De Van binnen- naar buitenblik-Waarom
De Van binnen- naar buitenblik-Wereldbeeld
Beslissen: DO or DO NOT
4. EEN TIPJE VAN DE SLUIER
5. EEN RUWE DIAMANT
6. ERKENNING
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan