
Lees verder
Karin Garritsen is mede-eigenaar van marketingadviesbureau Contentvisie. Tevens was zij ruim negen jaar hoofddocent Online Communicatie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN).
Meer over Karin GarritsenContentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen blijven dan ook uit. Hoe kom je erachter aan welke content je klanten behoefte hebben? Of nog belangrijker: waarom je klanten ooit klanten werden?
Start met het vaststellen van je unieke DNA. Wat maakt jouw organisatie tot een succes? Wat is de klik die jouw klant heeft met je organisatie? Dit boek biedt een concrete aanpak om samen met medewerkers en klanten te onderzoeken wat jouw unieke DNA is. Door middel van deze methode leer je de kern van je DNA vast te stellen en die te vertalen naar een concrete contentstrategie en -planning.
- Voor communicatie- en marketingprofessionals én hbo-studenten.
- Met deze methode leer je de kern van je DNA te vast te stellen en die te vertalen naar een content strategie en -planning.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken