Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Waar ben jij eigenlijk van?

Professionele identiteit voor ervaren coaches & consultants

Gebonden Nederlands 2021 9789089655943
Verkooppositie 5325Hoogste positie: 307
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Hoe je een vorm vindt voor jouw inhoud

'Waar ben ik eigenlijk van?' Het is een lastige vraag. Een vraag die je jezelf met tegenzin stelt. Een vraag waar je geen antwoord op hebt, maar waarvan je vindt dat je er wel een antwoord op zou moeten hebben. Dit ongemak gaat over professionele identiteit. Je professionele identiteit brengt tot uitdrukking waar jij van bent. Waar jij van bent, dat is er al en dat is er waarschijnlijk altijd al geweest. Mogelijk onder de oppervlakte van je dagelijkse bezigheden. Wellicht in verschillende manifestaties door de jaren heen. Misschien zelfs wel vermomd als vanzelfsprekendheid.

Dit boek helpt je bij het neerzetten van je professionele identiteit, zodat ook jij als ervaren coach of consultant straks gewoon rustig kunt vertellen waar je van bent – en je klant of opdrachtgever dat in één keer begrijpt. Dit boek heb ik gemaakt voor mensen die met mensen werken en dat met hart en ziel doen. Voor dienstverleners die hoge kwaliteit leveren en hun professionaliteit stevig willen neerzetten. Voor een persoonlijk profiel dat jouw kleur draagt. Voor werk waarin je jouw toon, jouw stijl, jouw eigenheid tot uitdrukking brengt.

Specificaties

ISBN13:9789089655943
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:200
Druk:1
Verschijningsdatum:17-9-2021
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (3)

Waar ben jij eigenlijk van? - ‘De investering waard’
Froukje Schaaf | 15 maart 2022
Hoe breng je nu eigenlijk onder woorden wat je precies doet als consultant of coach? In‘Waar ben jij eigenlijk van?’ geeft Kiki Verbeek je de handvatten om dit voor jezelf te formuleren. Hoewel dit door de indeling van het boek niet helemaal lekker uit de verf komt, kun jeer door de praktische opdrachten wel goed mee aan de slag.
Lees verder
Waar ben jij eigenlijk van? - Een nuttige bijdrage
Sippy van Akker | 25 februari 2022
Kiki Verbeeks boek 'Waar ben jij eigenlijk van? Professionele identiteit voor ervaren coaches en consultants' is mooi vormgegeven, met goede toelichting en zet bij mij radertjes in werking. Daar word ik altijd blij van.  
Lees verder
Waar ben jij eigenlijk van? - Helpt je op weg
Christel Deckers | 9 februari 2022
'Waar ben jij eigenlijk van?' is een heerlijk overzichtelijk boek waarin één vraag centraal staat én beantwoord wordt: Hoe vind je een vorm voor je inhoud?
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Waar ben jij eigenlijk van? -Professionele identiteit voor ervaren coaches & consultants
Kiki Verbeek 20 september 2021 Geld verdienen met iets dat je graag doet, maakt een mens succesvol. Maar diepe voldoening ervaren in je werk omdat je jezelf erin kwijt kunt, dát voelt pas echt succesvol. En dat is niet voorbehouden aan enkele uitverkorenen. Ook jij kunt dat voor jezelf realiseren. 

Over Kiki Verbeek

Kiki Verbeek is neerlandicus, filosoof en theatermaker. Vanuit haar onderneming en weblog Glashelder Verhaal begeleidt ze ervaren coaches en consultants bij het neerzetten van hun professionele identiteit. Kiki’s trainingen en boeken zijn onmisbaar voor procesbegeleiders die willen doen wat bij hen past en dat glashelder voor het voetlicht willen brengen.

Andere boeken door Kiki Verbeek

Inhoudsopgave

INLEIDING
LEESWIJZER

'Mijn vaardigheid creëert mijn vorm'
*Kasper van der Meulen | leraar, ademcoach, professioneel spreker

Waar jij van bent, dat is er al
-De motor van jouw onderneming
-Een onbehaaglijk gevoel van versnippering
-Zo persoonlijk kan zakelijk zijn
-Aan de slag

'Keer altijd terug naar je kern'
*Chris Boven | executive coach, consultant executive search

Waarom jouw fantastische inhoud niet genoeg is
-Als jouw parels onverkoopbaar blijken
-Wéér een workshop marketing en acquisitie
-Klanten staan niet in de rij voor goede ideeën
-Aan de slag

'Ik ben niet bang voor ongemak, daardoor kan ik spelen'
*Jacqueline Tangelder | corporate coach

Regie nemen over je onderneming
-Maak contact voordat je van wal steekt
-De vraag die aan jouw werk ten grondslag ligt
-Succesvol zijn zonder uitgewoond te raken
-Aan de slag

'De weg door de rouw heen is het ordenen zelf'
*Fenneke Voorsluis | transitiemanager, social designer, kunstenaar

Je professionele identiteit neerzetten
-De kern van jouw zaak
-De kwaliteit die jou onderscheidt
-Het innerlijk conflict van je doelgroep
-Aan de slag

'Aan een mening heeft niemand iets'
*Frans Rops | business-architect

Je eigen gat in de markt maken
-Doen wat van nature komt
-Jouw signatuur
-Minder hard werken
-Aan de slag

'Zorg voor iets buiten jezelf wat belangrijker is dan jij bent'
*Laura van Dolron | regisseur, theatermaker, stand-up philosopher

Recept voor een stevige professionele identiteit
-De ingrediënten
-Het recept
-De maaltijd

ZELF AAN DE SLAG
-Aan de slag met je inhoud
-Aan de slag met je vorm
-Aan de slag met je beweegredenen
-Aan de slag met je eigenheid
-Aan de slag met je vertrouwen

NAWOORD
DANKWOORD

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Waar ben jij eigenlijk van?