Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Superfijne klanten

Hoe kom je eraan?

Gebonden Nederlands 2024 9789089657183
10
Top 10Totaal 37 dagen
Verkooppositie 8Hoogste positie: 2
Nog niet verschenen, verwacht op 11‑03‑2024
20,99

Samenvatting

Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als werken.

Maar hoe kom je aan superfijne klanten, klanten waar je blij van wordt? Hoop jij dat ze vanzelf naar je toekomen? Jos Burgers legt fijntjes uit dat hopen geen beste strategie is: je zult er iets voor moeten dóén. Zijn advies: stop met werken voor klanten waar je het alleen maar druk van krijgt en kies voor een eigentijdse strategie die leidt tot mond-tot-mondreclame.

In zijn nieuwste boek 'Superfijne klanten' legt bestsellerauteur Jos Burgers uit hoe ambassadeurs ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen en waarom deze strategie juist in dit digitale tijdperk de toekomst heeft. Hij geeft antwoord op: Hoe zorg je ervoor dat meer ambassadeurs je vaker aanbevelen? Wat kun je doen om de effecten van gratis mond-totmond reclame te versterken? En waarom is het verstandig superfijne klanten een voorkeursbehandeling te geven? Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is je schaarse middelen als tijd en geld op een andere, slimme manier in te zetten.

Wil jij op 11 maart aanwezig zijn bij de boeklancering van Superfijne klanten? Klik hier voor meer informatie en tickets

Specificaties

ISBN13:9789089657183
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:128
Druk:1
Verschijningsdatum:11-3-2024
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Interviews en artikelen (1)

podcast
Schrijf dunne boeken, dat vinden lezers fijn
Karin de Zwaan 25 januari 2024 Bijna al zijn boeken zijn bestsellers én evergreens geworden én daarbij is hij een veelgevraagd spreker. In deze speciale aflevering van De Boekenpraktijk spreekt Willem van Leeuwen met Jos Burgers over hoe je dat nou doet: steeds opnieuw een goed verkopend managementboek schrijven. Ook bespreken we zijn nieuwe boek 'Superfijne klanten' dat 11 maart verschijnt, en bij het online komen van deze podcast alweer op 2 staat in de Managementboek Top 100. Burgers gaat het 'gewoon' weer doen.    

Over Jos Burgers

Jos Burgers (1951) is auteur van managementboeken en veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid. Na een universitaire studie Bedrijfseconomie met als specialisatie Marketing Management was Jos ruim tien jaar hogeschooldocent marketing. Na die periode adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt Jos zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties. Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Jos houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden. Jos Burgers is auteur van bestsellers als Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, Geef nooit Korting!, Gek op Gaten, De Wet van Snuf, Eén fan per dag en Wacht niet op de wind, ga roeien! Zes van zijn titels zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar. Van Jos’ complete oeuvre zijn meer dan 300.000 exemplaren verkocht.

Andere boeken door Jos Burgers

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Superfijne klanten