Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Maak je naam onvergetelijk
Maak je naam onvergetelijk
Maak je naam onvergetelijk
Floris Hülsmann Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Meer over Floris Hülsmann
Maak je naam onvergetelijk - Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt Justin van Lopik 17 september 2018 Ik vond het behoorlijk shocking toen ik hoorde dat er dagelijks 900 nieuwe namen bijkomen. In Nederland alleen al! Dat komt neer op jaarlijks 180.000 nieuwe handelsnamen die bij de Kamer van Koophandel gedeponeerd worden. Lees het volledige artikel
Floris Hülsmann

Maak je naam onvergetelijk

Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt

Paperback Nederlands 2018 9789461262936
25 beoordelingen
Verkooppositie 877957 dagen in de top 100
Audio-download | NL € 9,99 Paperback | NL € 17,50 E-book | NL € 13,50
Op voorraad | Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
17,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam?

In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt.

Met de methode in Maak je naam onvergetelijk vind je altijd de juiste naam. Je ontdekt bovendien hoe je de naam kunt gebruiken voor geslaagde marketingcampagnes en wat er allemaal wel en niet mag met namen.

Specificaties

ISBN13:9789461262936
Trefwoorden:merknamen, bedrijfsnamen
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Uitgever:Uitgeverij Haystack
Druk:1
Verschijningsdatum:12-9-2018
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (3)

Maak je naam onvergetelijk - 'Supernuttig, inspirerend en in een dag uit'
Sippy van Akker | 14 november 2018
Voor me ligt een klein boekje van 150 pagina's van Floris Hülsmann met de titel Maak je naam onvergetelijk - Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt. Ik las het boekje binnen een dag uit en voor ik het wist had ik de hele kantlijn volgeschreven met ideeën.Lees verder
Maak je naam onvergetelijk - 'Handvatten voor het creatieve en rationele proces'
Jeanine Dijkhuis | 6 november 2018
Wie ooit in zijn eentje heeft geprobeerd een naam te bedenken voor een startup, een bestaande (dochter-)onderneming, deelorganisatie of zelfs voor gewoon een nieuw product, weet wat voor gevecht dit kan zijn. Niet alleen is het al moeilijk genoeg om een pakkende en onvergetelijke naam te bedenken… Ook wil je graag dat deze aansluit bij het doel van je organisatie.Lees verder
Maak je naam onvergetelijk - 'Een pakkend boek'
Ger van den Buijs | 30 oktober 2018
Maak je naam onvergetelijk van Floris Hülsmann is een verhalenbundel en werkboek in één. Hülsmann heeft een pakkend boek geschreven over het verzinnen van namen. De schrijfstijl is vlot en persoonlijk. Je zou het achter elkaar uitlezen, ware het niet dat de procesbeschrijving je verleidt om het boek steeds even weg te leggen en met je eigen bedrijfsnaam aan de gang te gaan of die te evalueren.Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

4.8 van de 5
25 stemmen
23
1
0
0
1
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Maak je naam onvergetelijk - Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt
Floris Hülsmann 17 september 2018 Ik vond het behoorlijk shocking toen ik hoorde dat er dagelijks 900 nieuwe namen bijkomen. In Nederland alleen al! Dat komt neer op jaarlijks 180.000 nieuwe handelsnamen die bij de Kamer van Koophandel gedeponeerd worden.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Floris Hülsmann

Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Hij heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van merknamen en werkt voor diverse opdrachtgevers in binnen- en buitenland, zoals Zilveren Kruis, TUI en Leen Bakker.

Andere boeken door Floris Hülsmann

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Waarom namen?
2. Ja, maar ik heb toch al een naam?
3. Zeven redenen voor een sterke naam
4. Waar heb je namen voor nodig?
5. Wat maakt een naam onvergetelijk?
6. Breng alles in kaart
7. Uitgangspunten voor je naam
8. Vind je creatieve mojo
9. Aan de slag
10. Hoe goed is je naam?
11. De (on)mogelijkheden van namen
12. Je naam registreren
13. Naam en vorm

Tot slot
Dankwoord

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Je financiën als ZZP'er de baas
    Daphne Lie
    Je financiën als ZZP'er de baas
    € 24,95
  • Unfair advantage
    Carole Lamarque
    Unfair advantage
    € 29,99
  • Community marketing
    Stephanie Duval
    Community marketing
    € 30,00
  • Experttips voor Moeiteloos Werken
    Madelon Gloude
    Experttips voor Moeiteloos Werken
    € 13,95
  • Denken als Donald Trump
    Victor Vlam
    Denken als Donald Trump
    € 15,00
  • Maak je naam onvergetelijk
    Floris Hülsmann
    Maak je naam onvergetelijk
    € 13,50

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Maak je naam onvergetelijk

        Maak je naam onvergetelijk
        Floris Hülsmann
        /